Stáj WRT odhalila první detaily svého působení v DTM. Zatímco ve čtvrtek potvrdil zákaznický tým Audi angažmá Jonathana Aberdeina, v pátek pak předst
Stáj WRT odhalila první detaily svého působení v DTM. Zatímco ve čtvrtek potvrdil zákaznický tým Audi angažmá Jonathana Aberdeina, v pátek pak představil design svého prvního vozu.
Tajenka jezdecké sestavy stáje WRT, která v letošním ročníku vstoupí do DTM jako zákaznický tým Audi, je již z poloviny rozluštěna. Belgický tým totiž ve čtvrtek potvrdil jméno svého prvního jezdce, kterým bude Jonathan Aberdein.
Jihoafrického závodníka jsme mohli v loňském roce vídat v Evropské F3 v barvách stáje Motopark. Zde Aberdein obsadil celkové 12. místo, přičemž ve třech případech se mu podařilo vystoupit na stupně vítězů. Zkušenost s vozem DTM už ale má na svém kontě také, když usedl za volant Audi loni v prosinci během nováčkovských testů v Jerezu.
“Jonathana znám a vím, co dokáže, protože se roky znám s jeho otcem. Naše cesty se znovu zkřížily v roce 2017, kdy závodil v ADAC Formuli 4, protože Charles Weerts (syn spoluzakladatele WRT Yvese – pozn. red.) působil ve stejném šampionátu,” uvedl Vincent Vosse, který společně s Jonathanovým otcem Chrisem nastoupil roku 1995 v barvách Audi do podniku Kyalami Super Touring International.
Belgičan ale zároveň přiznal, že příprava vstupu do německého šampionátu byla v mnoha ohledech náročná a jméno druhého pilota zatím tým oznámit nemůže. Říká však, že stáj dělá vše proto, aby stihl druhý vůz připravit.
“Dát tento program dohromady bylo z různých důvodů obtížné. Druhého jezdce nyní nemůžeme oznámit, děláme ale všechno, co můžeme, abychom mohli mít na startovním roštu druhý vůz. Stále zůstávám v naději.”
V pátek pak tým představil veřejnosti také design svého prvního Audi RS5, které bude vedeno černo-červených barvách. Druhý vůz pak bude mít černo-žluté zbarvení.
Zatímco Audi se přivést do DTM zákaznický tým podařilo, BMW se podle slov svého šéfa pro motorsport Jense Marquardta žádnou stáj najít nepodařilo a v letošním roce tak s největší pravděpodobností nasadí pouze šestici vozů. Marquardt ale také uvedl, že značka již zahájila jednání o zákaznickém programu pro rok 2020.
COMMENTS
Tak. Na Zolderu to bude paráda.
To už bude lepší jet raději na Oschersleben na ADAC GT MASTERS.
Já neříkám, že to nebude také odvaz. Jistě krásné závoděníčko, ale to srdíčko bije DTM-DTM-DTM-DTM-DTM
DTM-DTM-DTM-DTM-DTM zní tak trochu jako dvoutaktní motor Trabanta. Ostatně ten pocházel též z Německa…..
Trabant to byl můj miláček. Na tu dobu? Přední náhon, sedačka až na podlaze, závodní stroj. Josefusi, proč pořád kopeš kolem sebe?