Druhým jezdcem Teamu Mulsanne bude Gianni Morbidelli

Druhým jezdcem Teamu Mulsanne bude Gianni Morbidelli

Součástí první sezony šampionátu WTCR bude také Gianni Morbidelli. Padesátiletý Ital bude totiž s vozem Alfa Romeo Giulietta závodit po boku dalšího m

Sezona 2021 na Masarykově okruhu: Ferrari Challenge nebo Boss GP
Romeo Ferraris pojede WTCR s vozy Alfa Romeo
Třetí nizozemský závod zvládl nejlépe Vernay

Součástí první sezony šampionátu WTCR bude také Gianni Morbidelli. Padesátiletý Ital bude totiž s vozem Alfa Romeo Giulietta závodit po boku dalšího matadora Fabrizia Giovanardiho pro Team Mulsanne.

“Jsem šťastný a také poctěn, že jsem zpátky na nejvyšší úrovni světového závodění cestovních vozů a že se tak stane s vozem Alfa Romeo Giuletta TCR Romeo Ferraris, takové prestižní značky. Bude to šampionát s mnoha skvělými týmy a jezdci, což činím tuto výzvu ještě více vzrušující. Chtěl bych poděkovat týmu Mulsanne za jejich důvěru a za to, že mi dávají tuto skvělou příležitost,” řekl ke svému angažování Morbidelli.

Nebude to poprvé, co účastník 70 velkých cen Formule 1 usedne do vozu značky Alfa Romeo. S vozem italské automobilky závodil již roku 2006 v předchůdci tohoto šampionátu WTCC. Tehdy obsadil celkovou čtrnáctou příčku, přičemž dvakrát stanul na stupních vítězů. Ve WTCC rodák z Pesara účinkoval také v sezoně 2014 v barvách stáje Münnich Motorsport. Tehdy skončil v šampionátu na devátém místě a podařilo se mu také jednou zvítězit. Poslední tři sezony strávil v šampionátu TCR, kde závodil pro stáj WestCoast Racing. Během svého působení v této sérii zvítězil v šesti závodech a z hlediska umístění v šampionátu byla jeho nejzdařilejší sezona 2015, kdy skončil na čtvrté příčce. V této sezoně si Ital vyzkoušel také mistrovství světa v rallycrossu, kde se bez bodového zisku zúčastnil závěrečných dvou závodů sezony. Jeho největším úspěchem v závodech cestovních vozů jsou ovšem dva tituly v International Superstars Series z let 2009 a 2013.

Morbidelli nebude jediným pilotem ve startovní listině letošní sezony WTCR, který má zkušenosti s Formulí 1. Vedle něj královnu motorsportu okusili také Gabriele Tarquini a Tiago Monteiro, který dokonce v nechvalně proslulé Velké ceně USA 2005 dovezl svůj jordan do cíle na třetím místě.

COMMENTS

WORDPRESS: 5
  • comment-avatar
    A. Novák 7 years ago

    Morbidelli (50), Giovanardi (51), Tarquini (56)… Se nám ten světovej pohár cesťáků trochu zvrhává v cosi jako italský domov důchodců. 🙁

    • comment-avatar

      “Italský domov důchodců” jezdí lepšie ako ty,a na rozdiel od teba,tebou menovaný páni niečo dokázali!Tak prečo zas komentuješ???

  • comment-avatar
    A. Novák 7 years ago

    1) Komentovat se tu snad může. 2) Na rozdíl od tebe bych neměl tu drzost kohokoliv urážet – zejména když jsem na návštěvě. 3) Proč lezeš sem a nesleduješ slovenských weby. 4) Pokud chceš komentovat na zahraničních webech, chovej se na nich aspoň elementárně slušně. Nejsi tu doma!

    • comment-avatar

      Opravím ťa.Som tu doma!Narodil som sa v Československu a žijem tu 14 rokov.Mám tu byt,rodinu,prácu,platím dane.Tvoj komentár ohladne veku 3 závodníkov bol úplne mimo.Trochu úcty k starším kámo.

  • comment-avatar
    Leoš 7 years ago

    Turek žijící 14 let v Německu je tam sice taky doma, ale že by to byl nějaký obecný přínos, to bych ani náhodou neřekl. Ale to jen na okraj… Myslím, že tady nejde o úctu ke starším. Tady jde o to, že pokud se rádobyprestižní seriál stane odkladištěm přestárlých závodníků, nepůsobí to moc prestižně. To asi chtěl Novák vyjádřit. Ve vrcholovým sportu se prostě chodí do důchodu dřív než v 65 letech.

  • DISQUS: 0