Buggyra vyhlíží vrchol sezóny a chystá oslavy k 50. let výročí značky

Buggyra vyhlíží vrchol sezóny a chystá oslavy k 50. let výročí značky

Největší motoristická událost roku nejen pro Buggyra Racing tým se nezadržitelně blíží. Poslední prázdninový víkend odstartuje na mosteckém okruhu již

Calvet zahájil virtuální ETRC pódiem
Buggyra již zná oficiální podobu nového kalendáře ETRC
Calvet našel recept na Kisse a získal první vítězství pro Buggyru!

Největší motoristická událost roku nejen pro Buggyra Racing tým se nezadržitelně blíží. Poslední prázdninový víkend odstartuje na mosteckém okruhu již 26. ročník Total Czech Truck Prix, kde se úřadující evropský šampion Adam Lacko pokusí před domácím publikem přiblížit vedoucímu Hahnovi. Příští týden také odstartuje Čínský šampionát tahačů, ze kterého by si David Vršecký rád odvezl vítězný hattrick.

Manažer týmu Buggyra Jan Kalivoda zval všechny fanoušky do Mostu na velkou týmovou expozici. „V našem zázemí budeme mít k nahlédnutí jak okruhové vozy, tak i Dakarské speciály včetně všech našich posádek. Celý tým takto pohromadě mají fanoušci možnost vidět pouze jednou, maximálně dvakrát do roka, takže určitě je na co se těšit,“ lákal Honza a prozradil novinku, kterou Buggyra chystá k padesátiletému výročí značky. „Je to celkem velký projekt a mohu zatím prozradit jen pár informací. Především se jedná o dárek pro naše příznivce. Bitcoin jistě všichni znají, tak i Buggyra se vydala do prostoru kryptoměn. Více informací bude vyplouvat na povrch v následujících týdnech, tak sledujte web www.buggyra.icolaunch.co a nic vám neuteče,“ prozradil Jan Kalivoda.

Stavba nového vozu a pátý ročník čínského šampionátu. To jsou dva stěžejní body v letošním programu dvojnásobného mistra Evropy a Číny Davida Vršeckého. „Nový speciál pro Adama je pro mě letos priorita, proto jsem zamítl evropský šampionát s tím, že pojedu pouze v Číně, kde obhajuji dva tituly. Bohužel se nám stavba trošku opozdila a v Mostě ho nepředstavíme. Věřím ale, že díky tomu bude ještě lepší,“ konstatoval David. „Naopak do Číny se nám to podařilo a letos budeme závodit s novým vozem a čínským motorem Wechai. Jedná se o velký technologický krok a věřím, že jdeme správným směrem. Bude to složité, konkurence se tam zlepšuje mílovými kroky, ale vidina třetího prvenství v řadě je hodně velká motivace,“ řekl David Vršecký.

Úřadující evropský šampion Adam Lacko podstoupil krátce před startem sezony operaci břicha a hrozilo, že v květnu na první závod do Misana vůbec neodjede. Nakonec v Itálii startoval a získal alespoň 26 bodů. „Vždy se chystáte, že začnete naplno, ale v našem podání byl začátek v takovém chromém nasazení. Postupně se to zlepšovalo a teď už je to skoro ideální. Musíme udělat maximum a doufat, že Jochena předjedu,” uvedl Lacko. Žádný bodový plán si ale nestanovil. “Vždy říkám, že je lepší nepočítat a snažit se zajet co nejlepší výsledky. Jak člověk začne počítat a vymýšlet, tak to nedopadne,” pousmál se.

Přestože Lacko doufá, že Hahna ještě potrápí, uznal, že jeho sok má náskok opravdu velký. „Sezona je hodně vyrovnaná. Čeká nás teď hodně náročných pět týdnů a bude důležité hlavně sbírat body” poukázal Lacko na nabitý program, kdy se pojedou čtyři závody od 1. září do 7. října.

Na návštěvníky Total Czech Truck Prix 2018 čeká celý víkend bohatý doprovodný program. „V pátek 31. srpna se uskuteční tradiční spanilá jízda městem. Závodní monstra pak o víkendu doplní Renault Clio Cup, Kia Cup a především Octavia cup,“ prozradil výkonný ředitel autodromu Most Ivo Diviš. Snahou pořadatelů je v součtu obou závodních dnů překročit stotisícovou hranici. „Každým rokem návštěvnost stoupá a pokud letos vyjde počasí, mohli bychom se dočkat tohoto skvělého milníku. Přispět by k tomu mělo i zlevnění rodinného vstupného,“ dodal Diviš

COMMENTS

WORDPRESS: 11
  • comment-avatar
    Lubino 7 years ago

    Bezva, že něco pro diváky připravujte. Nicméně stejně nad minulý rok je ten závodní víkend slabý a to vstupné je mimo mísu.Chodil jsem mnoho let, letos se silně přemáhám.

    • comment-avatar
      A. Novák 7 years ago

      Já se nepřemáhám, jednoduše ignoruju. Poměr cena/výkon je tady úplně mimo mísu. Spíš mě pobavil obsah této TZ. 50. výročí čeho? Že by od roku 2001 uběhlo už 50 let? To nám to letí. 🙂 Kolocovy počty jsou zkrátka svérázný odnepaměti. Ostatně třeba v Rubeně Náchod by o tom mohli dlouze vyprávět…

  • comment-avatar

    Aký máte problem so vstupnym?490 Kč aj za vstup do Paddocku je tak akurát.Predtym sa platilo zvlášt na svah okolo 350 kč a do Paddocku vyše 800 tak neviem čo plačete.Nikto Vás tam nenúti.

    • comment-avatar

      Vážený Anonyme, který se z nějakého důvodu nepodepsal… Nikdo zde neříká, že 490 korun je nějaká závratná částka, není. Problém je v tomto případě ten, že v dobách, na které se odkazujete, byly závody o poznání zajímavější a vloženné závody atraktivnější.
      Dnes se budeme moci “pokochat” 14-ti vozy Škoda Octavia, přičemž 7 vozů patří jednomu týmu. Ani jiné vložené závody nejsou o nic zajímavější.

    • comment-avatar

      Ja tam idem hlavne na trucky,ten zbytek mi je ukradnuty.Stejne sa väčšinou motam po paddocku a fotím.

  • comment-avatar

    Pardon za nepodpisanie sa.Nechapem ako sa to stalo.Ja idem do Mostu hlavne na trucky a zbytok mi je ukradnuty.Stejne sa najviac pohybujem v paddocku a fotim.

  • comment-avatar
    A. Novák 7 years ago

    Nechme každýmu právo volby. Samo tam jede a popřejme mu, ať to splní jeho představy. Já tam nejedu, protože mě závody náklaďáků nezajímají a považuju je za parodii motorsportu. Objektivně se ale asi shodneme na tom, že Dom má pravdu – kvalita doprovodných závodů je žalostná, proto poměr cena/výkon v mých i jeho očích nevychází. Clio Cup CE ještě jakž takž, Octavia Cup a KIA Cup jsou trapný pouťáky

    • comment-avatar

      Ked tam nejedeš tak načo to máš potrebu komentovať?

    • comment-avatar
      A. Novák 7 years ago

      To spolu naprosto nesouvisí. Ale jen tak mimoděk pro připomenutí: já byl jediný, kdo alespoň komentoval k věci – tj. Buggyra (která vznikla v roce 2001) chystá oslavy 50 let. Všichni ostatní jste se zasekli na 490 korunách…

    • comment-avatar

      Kecy.Hned tvoja druhá veta je pomer cena/výkon.Ale to neriešme.Ja tam chcem byť,idem tam kvuli truckom ,trochu si prečistit hlavu od práce a tak.Uži si vikend.

    • comment-avatar
      A. Novák 7 years ago

      Prosím, nesklouzávejme k demagogii! Ze 7 vět mýho příspěvku se 2 krátký věty věnovaly poměru cena/výkon, neboť jsem reagoval na příspěvek Lubina. Zbylých 5 vět se týkalo tématu tohoto článku, zatímco všichni ostatní jste se točili jen a pouze kolem 490 Kč – tedy mimo téma. Jinak doufám, že sis to tam užil a moc jsi nepromokl…

  • DISQUS: 0