Již zítra odstartuje pátý podnik evropského poháru tahačů, kterým se letošní sezóna přehoupne před letní přestávkou do své druhé poloviny. Včera z tec
Již zítra odstartuje pátý podnik evropského poháru tahačů, kterým se letošní sezóna přehoupne před letní přestávkou do své druhé poloviny. Včera z technologického centra Buggyry vyjel konvoj kamiónů na Nürburgring, cestou se však členové stavili na krátký test v Mostě.
„Potřebovali jsme ještě před Německem otestovat nové prvky na podvozku. Jistě tyto věci otestujeme právě na Nürburgringu. Jedná se především o měkké nastavení našich vozů, které nám z počátku dělalo problém na Red Bull Ringu. Myslím, že jsme si vše potřebné potvrdili,“ uvedl na konci testovacích jízd David Vršecký. David ale nebyl v Mostě sám. Přítomen zde byl také týmový kolega Adam Lacko. „Most je hodně specifický. Zde se jezdí spíše tvrdší nastavení, a tak vše důkladně prověříme zřejmě až v Německu,“ dodal před odjezdem Lacko.
S čím si ale jezdci a mechanici nebudou muset v Německu trápit hlavu, bude počasí. Tedy aspoň to tropické. „V takovém vedru, které panovalo v Nogaru nebo na Red Bull Ringu je problém uchladit nejen brzdy, ale také pohonnou jednotku. To ovšem našim vozům nedělá problémy. Navíc jsme na minulém závodě využili suchý led. Ten se sešel s velkým ohlasem u fanoušků. V Německu je hodně proměnlivé počasí. Pamatuji si, že jednou museli dokonce jízdu zrušit, jaká byla mlha,“ vzpomíná před víkendem Lacko.
PR Buggyra
COMMENTS