Zuřící býk Buggyře v pátek nepřál

Zuřící býk Buggyře v pátek nepřál

Na Red Bull Ringu se rozburácely motory evropských trucků, které na zmodernizovaném okruhu ve Spielbergu vystřídaly šampionát formule 1. Již v pátek p

Lacko dvakrát třetí a stále v boji o celkové stříbro, Vršecký pomohl týmu navýšit náskok
Lacko v boji o titul, Vršecký hlásí návrat!
Michal Matějovský bude i v příštím roce testovacím jezdcem týmu Buggyra

Na Red Bull Ringu se rozburácely motory evropských trucků, které na zmodernizovaném okruhu ve Spielbergu vystřídaly šampionát formule 1. Již v pátek přilákaly mohutné speciály na svahy početné zástupy diváků, kteří sledovali volné tréninky za slunečného počasí.

Tahače na Red Bull Ringu využívají kratší verzi okruhu, a tak dosažené časy jen těsně přesahují hranici jedné minuty. O vyrovnanosti startovního pole svědčí také fakt, že se v prvním tréninku vešlo hned devět jezdců do jedné vteřiny. David Vršecký zajel v první jízdě šestý nejrychlejší čas se ztrátou sedmi desetin, ve druhém se ale moc nesvezl. „Konečně začalo být chladněji a mohli jsme zrychlit. Já ale odkroužil pouze tři kola a musel jsem do boxů. Není to nic vážného, ale pro dnešek je konec,“ posteskl si Vršecký, kterému i tak patřila ve druhém tréninku osmá pozice.

Kdo se však zatím trápí, je Adam Lacko. „Nemám tušení kde je problém. Jsem vteřinu za Davidem a to není normální. Zkoušíme různé varianty, ale zatím se nám nedaří najít tu správnou cestu,“ uvedl v páteční podvečer Adam Lacko, který v obou trénincích obsadil shodně jedenáctou pozici.
O složitých podmínkách hovořil před víkendem také technický ředitel Buggyry Robin Dolejš: „Zdejší okruh je hodně specifický. Nejen že se jedná téměř o ovál, ale oproti ostatním tratím leží také ve vyšší nadmořské výšce. Z tohoto důvodu tahače vyžadují zcela odlišné nastavení. Do zítra musíme něco vymyslet, aby kluci mohli startovat zpředu. Bude to dnes dlouhá noc.“
PR

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0