Psal se rok 2003 a Adam Lacko kroutil první sezónu ve třídě Super Race Truck. V Zolderu při nájezdu do posledního kola s přehledem vedl, když musel ko
Psal se rok 2003 a Adam Lacko kroutil první sezónu ve třídě Super Race Truck. V Zolderu při nájezdu do posledního kola s přehledem vedl, když musel konstatovat rapidně narůstající úbytek paliva. Nakonec se před Adama dostal mocně finišující Markus Östreich, na první vítězství musel Adam čekat až do Barcelony 2004.
Byť je v truckracingu všechno možné, podobný scénář letos podle Adama nehrozí. „Jsem docela klidný člověk, ale toto bych opravdu nerozchodil. Potřebuji totiž vyhrávat, byť, pokud by nastala konstelace, že já dojedu druhý a Jochen třeba devátý, zase až tak moc by mi to nevadilo,“ konstatuje Adam, který do Belgie dorazí v pozici druhého muže průběžného pořadí, přičemž na lídra Hahna ztrácí třináct bodů. „V Maďarsku jsem prohrál, v Mostě uhrál remízu. V Zolderu by proto měla přijít logicky má výhra, takže rozhodovat se bude v Jaramě a Le Mans,“ odhaduje se smíchem možný scénář, který se velmi nápadně podobá tomu z roku 2009, kdy David Vršecký získal v souboji s Antoniem Albacetem druhý titul.
Okruh v Zolderu pak Adam řadí do kategorie oblíbených. „Je hodně rychlý, úzký a docela nebezpečný. Svým profilem jezdce provokuje, svádí k chybám. Je to o brzdách, akceleraci a 100% koncentraci. A také pochopitelně o počasí, které může hrát rozhodující roli,“ tvrdí Adam Lacko vědom, si toho, že v tomto případě je pomyslný míček na straně Jochena Hahna. Mimochodem, při zisku svého prvního titulu v sezóně 2011, prohrál Jochen s Albacetem v Zolderu v krutém poměru 57:6. „Ne, že bych se takovému výsledku bránil, ale nevidím to jako moc pravděpodobné. Kromě toho Antonio nakonec titul stejně nezískal,“ říká Adam, který před vstupem do poslední třetiny šampionátu zůstává v sobě vlastním klidu. „Vzhledem k tomu, že boj o titul je od samého začátku o Hahnovi s Lackem, by mě prohra dejme tomu o deset bodů postavila před Jaramou a Le Mans do hodně komplikované situace. Pořád by to ale bylo za jistých okolností hratelné. Jak už jsem říkal, možná se bude bojovat až do poslední zatáčky posledního závodu v Le Mans.“
PR Buggyra
COMMENTS