Změny v závodním formátu DTM vyvolávají diskuze

Změny v závodním formátu DTM vyvolávají diskuze

Promotéři DTM nedávno prohlásili, že v příští sezóně přepracují závodní formát šampionátu a zruší měkké pneumatiky za účelem zjednodušení závodění. Le

Timo Glock ztratí tři pozice na roštu
RedBull se stal díky da Costovi partnerem BMW v DTM
Více DRS a méně pneumatik, takové bude letos DTM

Promotéři DTM nedávno prohlásili, že v příští sezóně přepracují závodní formát šampionátu a zruší měkké pneumatiky za účelem zjednodušení závodění. Letošní formát, ve kterém měli jezdci omezené používání rychlejších měkkých pneumatik, se ukázal jako neefektivní. Prakticky všichni jezdci byli nuceni zajet do boxů ve stejnou dobu, čímž závod ztratil na atraktivitě.

Marco Wittmann: „Myslím, že ve skutečnosti závody nebyly špatné. Hodně se předjíždělo, což se mi líbí. Samozřejmě jsou vždy místa, která můžete zlepšit. Například to, že jsme všichni stavěli ve stejném kole není nejlepší. To je něco na čem se může do budoucna pracovat.“

Jamie Green: „Důvod proč jsme v této situaci je ten, že měkké pneumatiky trvaly příliš dlouho. Ve Formuli 1 nebo jiné sérii máte měkké pneumatiky, které ztrácí výkon a tím určují strategii. Zatímco tady musíte zajet do boxů, i když byste ještě nemuseli. Kvůli hloupému pravidlu.“

Pascal Wehrlein: „Vždy je co zlepšovat, ale v daném okamžiku jsem spokojený s tím, jak to je.“

 

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0