Zimní přípravy týmu Chabr Motorsport

Zimní přípravy týmu Chabr Motorsport

Zimní přestávka je ve své polovině a do závodů na maďarském Hungaroringu zůstává stále více než 90 dnů. V týmových garážích jsou však přípravy již dáv

Jezdci týmu Chabr Motorsport uspěli i v Poznani
Šafář v Mostě na stupních vítězů v obou formulových závodech
Drexler Formel Cup v Mostě: Tři Češi na bedně

Zimní přestávka je ve své polovině a do závodů na maďarském Hungaroringu zůstává stále více než 90 dnů. V týmových garážích jsou však přípravy již dávno v plném proudu.

Na aktuální dění a případné novinky jsme se zeptali Tomáše Chabra, šéfa a konstruktéra chomutovského týmu Chabr Motorsport.

Jak nyní s odstupem času hodnotíte rok 2013?

Rok 2013 je již minulost a já s celým týmem hledíme jen dopředu vstříc nové sezóně.

Podle aktuálních fotografií na týmovém facebooku je znát, že vaše formule prochází důkladnou údržbou. Můžete prosím konkrétně přiblížit, o jaké kroky se jedná?

V letošní zimní pauze jsme repase našich formulí rozdělili na tři části.

1)      Na každém z vozů jsme stanovili nejpalčivější problém. Ten jsme zcela rozebrali a vyměnili s různými inovacemi za nový. Například Van Diemen dostal od motorové kabeláže až po poslední datový kabel fungl novou elektroniku. Na Tomisu 03 jsme nově přepracovali odsávací olejové čerpadlo. Na zadní části difuzoru jsme připravili novou formu a vyrobili tak kompaktnější část zadní podlahy.

2)      Další část repasí je nejpočetnější a také nejdražší. Týká se to hlavně agregátu, brzdových kotoučů, spodních podlah a spojovacích kloubků náprav.

3)      Třetí část je hlavně kosmetická. A to protože na formuli nenajdeš díl, který by nebyl odřený od kamínků. A ta by měla zářit alespoň na začátku sezóny novotou.

Znáte již jezdecké složení pro nadcházející sezónu?

Jezdecké složení je zatím jasné pouze pro nemistrovské série. Zde bude vůz Tomis 03 pilotovat Lumír Vaszil, který by rád navázal na zkušenosti z předchozích dvou sezón a v kategorii motorkových motorů zvítězil. Tomis 02 se škodováckou specifikací motoru bude pilotovat nový soutěžní jezdec Viktor Mechl, kterému se po loňském debutu na Slovakia Ringu zalíbila jízda ve formuli a taktéž se zúčastní celé sezóny. O třetím pilotovi do Van Diemena se zatím jedná. Naše čtvrté auto je vlastně taková kukačka (jedná se o Alfu Romeo 147). Složení týmu pro vytrvalostní závody se bude tvořit těsně před startem jednotlivých závodů.

Pro mistrovství republiky tak zcela jasno zatím není. Já bych samozřejmě rád absolvoval s Van Diemenem celou sezónu a bojoval o celkové prvenství. Ale bude záležet na soupeřích.  Musí to být výzva, jinak to nemá význam.

Kalendář pro letošní rok rozšířil rakouský Salzburgring. Jaké jsou Vaše dosavadní zkušenosti s tímto okruhem?

Na SalzburgRingu jsme netestovali ani nezávodili. Takže bude všechno nové a to je vždycky zajímavé. A je se na co těšit.

Přeji všem, ať mají za co letos závodit až se nás na závodech sejde co nejvíce.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0