Zákaznický program Porsche v GTE je na spadnutí

Zákaznický program Porsche v GTE je na spadnutí

Automobilka Porsche se chystá rozjet zákaznický program v kategorii GTE a nabídnout tak klientům své nejnovější modely 911 RSR. Detaily zveřejní němec

FIA posvětila zmrazení vývoje vozů GTE
Další zpomalení pro nehybridní LMP1 před Le Mans
FIA WEC: Porsche získalo první letošní titul, v kapse má pohár konstruktérů

Automobilka Porsche se chystá rozjet zákaznický program v kategorii GTE a nabídnout tak klientům své nejnovější modely 911 RSR. Detaily zveřejní německá značka nejspíše ještě před koncem července.

Německá značka s nabídkou cílí jak na Mistrovství světa vytrvalostních závodů WEC, tak na americkou sérii IMSA WeatherTech SportsCar Championship.

Nové Porsche 911 RSR pro třídy GTE/GTLM sezony 2017 prožilo závodní premiéru v lednu letošního roku během 24hodinového závodu v Daytoně a byl to debut velmi očekávaný, protože značka z Zuffenhausenu pojala koncept radikálně a plochý čtyřlitrový šestiválec uložila netradičně mezi nápravy. I přesto, že pokroková „devět set jedenáctka“ zatím čeká na první vítězství, jak se zdá, jeden velký úspěch již má za sebou.

„Po závodě v Le Mans jsme obdrželi nebývale mnoho poptávek po našich modelech RSR. Ještě nikdy předtím mě tolik lidí nežádalo o koupi vozů. Jsem absolutně překvapený a musím jen konstatovat, že tolik aut bychom nebyli schopni ani postavit. Přimělo nás to ale se přiblížit konečnému rozhodnutí a jít do zákaznického programu. Jsem v tomto ohledu pozitivní, všechno směřuje správným směrem. Uděláme, co je v našich silách, nicméně nejsem zastáncem vysokých čísel, nýbrž vysoké kvality a dobrého servisu našim klientům. Co můžu říct s jistotou, že chci vidět vozy na startu v Le Mans,“ popsal webu Sportscar365 ředitel Porsche Motorsport, Dr. Frank-Steffen Walliser.

Má se za to, že hlavní zájem Porsche je směřován k týmům po Evropě a tkví v posílení kategorie Pro-Am ve světovém vytrvalostním šampionátu, či doplnění startovního roštu v evropské sérii Le Mans. Walliser poté ještě připravuje půdu u amerických týmů a láká je ke vstupu do třídy GT Le Mans.

Stáj Proton Competition se podle dostupných informací chystá pořídit čtyři 911tky RSR, čímž by nahradila vozový park současných modelů RSR specifikace 2015 a měla by tak být hlavním zájemcem i přes někdejší spekulace ohledně přestupu k Fordu GT.

Dempsey Proton Racing s Porsche 911 RSR

Foto: Porsche

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0