Tým Cyan Racing se staral o tovární vozy Volvo v rámci Mistrovství světa cestovních vozů a v roce 2017 zakončil své působení ziskem titulů jak mezi je
Tým Cyan Racing se staral o tovární vozy Volvo v rámci Mistrovství světa cestovních vozů a v roce 2017 zakončil své působení ziskem titulů jak mezi jezdci, tak mezi týmy. Polestar, tedy sportovní oddělení automobilky Volvo, nezachytilo příchod cestovních vozů specifikace TCR, a tak projekt vozu TC1 na konci loňského roku skončil.
Již letos na jaře mateřská automobilka Geely Group převzala aktivity Polestar pod vlastní hlavičku Geely Group Motorsport. Nic na tom ale nemění fakt, že o technickou stránku se i nadále stará zkušený Cyan Racing. Ten letos nasazoval ve švédském mistrovství vozů GT4 speciály Lotus Evora. Tak jako Volvo, Lotus a Lynk & Co patří do skupiny Geely Group.
Zástupci Geely Group by měli odhalit své plány 19. října a potvrdit o jaký vůz a jakou kategorii se jedná. Model 03, na kterém v Cyan Racingu pracují, by se měl začít v Číně prodávat v příštím roce a do Evropy se dostane v roce 2020. Jelikož v týmu i nadále působí Thed Bjork, který vše již intenzivně testuje na simulátoru, je jeho účast v letošním šampionátu WTCR v týmu Yvana Mullera tak trochu špionážní a dá se předpokládat, že Lynk & Co 03 bude spadat do kategorie vozů TCR. Nutno podotknout, že “nulatrojka” je postavené na podvozkové platformě CMA, na niž je postavené nové Volvo XC40 a tato platforma umožňuje již plně elektrifikovaný pohon.
COMMENTS