Hondě a Ladě se minulý víkend na Nordschleife během pátého podniku světového šampionátu cestovních vozů FIA WTCC příliš nedařilo. Japonská a ruská aut
Hondě a Ladě se minulý víkend na Nordschleife během pátého podniku světového šampionátu cestovních vozů FIA WTCC příliš nedařilo. Japonská a ruská automobilka však nemusí smutnit. V Rusku budou totiž zase o něco lehčí.
Před šestým podnikem WTCC, který se uskuteční nedaleko hlavního města Ruska, se totiž bude opět hýbat váhou některých vozů. Je jasné, že Citroëny, i díky německé fazóně Jose Marii Lópeze, zůstanou na maximální hmotnosti.
Naopak Hondy, které na Nürburgringu úplně nenavázaly na úspěchy z předešlých podniků, budou mít o 10 kg méně. Civicy tak budou v Rusku vážit 1130 kg. Před domácím závodem zchudnou i Lady, které budou vážit o dalších 10 kg méně, jak již zmiňované Hondy.
Nic se nemění v případě Volva a Chevroletů, které zůstávají na minimální hmotnosti.
Car – Gap – Ballast – Total Weight
Citroën C-Elysée WTCC – 0.0 – +80kg – 1,180kg
Honda Civic WTCC – 0.5 – +30kg – 1,130kg
Lada Vesta WTCC – 0.6 – +20kg – 1,120kg
Volvo S60 Polestar TC1 – 1.1 – +0kg – 1,100kg
Chevrolet RML Cruze TC1 – 1.1 – +0kg – 1,110kg
COMMENTS
Tohle se mělo už dávno objevit v atletice, kdyby Boltovi dali závaží řekněme dvacet kilo hned by se sprinty na 100 metrů stali atraktivnějšími a nebyla by to one man show.
To že už by to pak nebyli férové závody vem čert, sledovanost je přece na prvním místě.