Po stáhnutí přihlášky vozu číslo 29 týmu Gulf Racing Middle East vzniklo v kategorii LMP2 jedno volné místo. To okamžitě zaplnil tým DKR Engineering,
Po stáhnutí přihlášky vozu číslo 29 týmu Gulf Racing Middle East vzniklo v kategorii LMP2 jedno volné místo. To okamžitě zaplnil tým DKR Engineering, jakožto první náhradník ve startovní listině na červnovou čtyřiadvacetihodinovku v Le Mans.
Gulf Racing Middle East vynechal úvodní podnik World Endurance Championship v Silverstone a na druhý závod ve Spa-Francorchamps se chystal nasadit dva vozy. Z plánu nakonec sešlo a ve Spa pojede jen jedna Lola B12/80 – Nissan. Tým v oblíbených modro-oranžových barvách Gulf pak stáhl přihlášku i na Le Mans a ve Francii nasadí pouze jeden vůz.
Tím se ke slovu dostal náhradník z Lucemburska – DKR Engineering. Stáj se nacházela pod pomyslnou čárou startovní listiny a čekala, až se v Le Mans uvolní místo.
DKR Engineering nasadí vůz Lola B11/40 s motorem Judd, který měl svou letošní premiéru v Silverstone v rámci European Le Mans Series. Prvním nominovaným jezdcem do Le Mans je Olivier Porta z Francie.
Posledním týmem na listině náhradníků je v současné chvíli prototyp Oreca v barvách stáje Signatech Alpine-Nissan. Totožná situace je i v kategorii GTE, kde na šanci v Le Mans čeká pouze Prospeed Competition s vozem Porsche.
Předpokládaný počet vozů na oficiálních testech je 61, ke startu jich ale bude připuštěno 56.
Aleš Sirný
Foto: DKR Engineering
COMMENTS