Vozy TCR čeká klíčový okamžik sezony. V Adrii se rozhodne o tom, kolik dostanou zátěže

Vozy TCR čeká klíčový okamžik sezony. V Adrii se rozhodne o tom, kolik dostanou zátěže

Okruh v italské Adrii bude tento týden svědkem oficiálních testů TCR s cílem určit, jakou zátěž dostanou jednotlivé vozy v rámci tzv. Balance of Perfo

Italské Subaru pro TCR se ukázalo
Jak bude fungovat WTCR 2018?
Maťo Homola ve Spa nebodoval

Okruh v italské Adrii bude tento týden svědkem oficiálních testů TCR s cílem určit, jakou zátěž dostanou jednotlivé vozy v rámci tzv. Balance of Performance zajišťující vyrovnané soupeření všech vozů.

Po trati na břehu středozemního moře se budou prohánět Alfa Romeo Giulietta TCR, Audi RS 3 LMS, Ford Focus TCR, Honda Civic TCR, Kia Cee’d TCR, Opel Astra TCR, Peugeot 308 Racing Cup, Seat Leon TCR, Subaru WRX STi TCR a Volkswagen Golf GTI TCR.

Auta z koncernu Volkswagen, tedy Audi, Seat a VW, se vždy objeví ve dvojicích. Jeden vůz bude mít automatickou převodovkou DSG a druhý sekvenčním řazení. Za volant se usadí zkušení piloti cestovních vozů, Italové Nicola Larini a Andrea Belicchi.

“Třetí rok po sobě máme potvrzeného Nicolu. Je to velmi zkušený jezdec a dokáže našim technikům předat všechny informace, které pro svou práci potřebují. Letos jsme přidali dalšího cesťákového experta v podobě Andrey. Máme totiž tolik aut, že pro jednoho člověka by bylo nemožné je otestovat všechny,” uvedl promotér sérií TCR Marcello Lotti.

Všech deset aut po jízdě na okruhu čeká ještě větrný tunel karosářské formy Pininfarina, na němž se budou měřit aerodynamické koeficienty.

Na základně kombinace výsledků z trati a z tunelu se určí velikost zátěže, kterou budou mít všechny vozy před startem mezinárodních i národních sérií TCR.

Foto: TCR International

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0