V Le Mans vše naplno vypuklo čtyřhodinovým volným tréninkem. Nejrychlejším vozem v nestálém počasí bylo Porsche č. 17 posádky Timo Bernhard, Mark Webb
V Le Mans vše naplno vypuklo čtyřhodinovým volným tréninkem. Nejrychlejším vozem v nestálém počasí bylo Porsche č. 17 posádky Timo Bernhard, Mark Webber a Brendon Hartley.
Ostatně prototypy Porsche byly velmi rychlé po celý trénink, což dokazují vozy č. 18 a 19 na třetím a čtvrtém místě. Nejrychlejší čas původně zajelo právě černé Porsche č. 18, nicméně čas Romaina Dumase byl nakonec smazán kvůli krácení tratě v šikaně Ford. Díky tomu se vklínilo mezi tři Porsche Audi posádky di Grassi, Duval, Jarvis, kteří zajeli druhý nejrychlejší čas.
Daleko za úrovní nejrychlejších časů se pak seřadili na dvanáctém, třináctém a čtrnáctém místě všechny tři vozy Nissan.
Třídu LMP2 ovládl Richard Bradley s prototypem týmu KCMG, který navíc překonal i všechny tři tovární vozy Nissan. Druhý nejrychlejší čas zajela posádka Vanthoor-Estre-Cumming z týmu OAK Racing a třetí skončili ve volném tréninku borci z týmu Thiriet by TDS Racing. Nepříjemnost se stala týmu Murphy Prototypes, jejichž prototyp havaroval v zatáčkách Porsche.
Mezi “profesionálními” vozy GTE byla nejrychlejší posádka Rees-McDowall-Stanaway, která nadělila druhé Corvettě č. 64 skoro dvě vteřiny. Třetí místo patřilo, nejspíše nejsilnější posádce AMR, Mücke-Bell-Turner.
Ve třídě GTE AM si ve volném tréninku naprosto s přehledem poradil s konkurencí Aston Martin č. 98 s Paulem Dalla Lanou, Pedrem Lamym a Mathiasem Laudou. Na druhém a třetím místě se seřadili vozy Porsche týmů Dempsey Racing a Abu-Dhabi Proton Racing.
COMMENTS
Tak za hodinu uvidíme jak na tom kdo je.Tohle byl jen lehký předkrm,ale když jsem viděl zrychlovat Porsche ze žlutých vlajek, tak to byl mazec.Já osobně jsem zvědavý, co bude Nissan schopen zajet za čas a zda Toyota vstane z “popela”a najdou nějaké konkurence schopné nastavení.