Nevinná rána hned ve čtvrté zatáčce znamenala předčasné ukončení prvního závodu. Ale co, to k tomu prostě patří a všichni moc dobře víme, že k tomu je
Nevinná rána hned ve čtvrté zatáčce znamenala předčasné ukončení prvního závodu. Ale co, to k tomu prostě patří a všichni moc dobře víme, že k tomu jednou dojít muselo, tak hlavně že je Mi Vi celej a že škody na autě jsou minimální.
„Byl to normální souboj těsně po startu, kdy jsem se dostal mimo stopu, auto se smeklo a už s tím nešlo nic dělat. Ta rána nebyla nijak velká, dokonce jsem hned startoval a chtěl pokračovat, ale na mokré trávě se jen protáčela kola,“ vzpomíná Mi Vi. „Až když jsem auto viděl zvenku, tak bylo jasné, že potřebuje dát trochu dohromady. Což se klukům sice povedlo, jenže první testovací kolo ukázalo, že by nám mohl uletět celý opravený čumák, a tak jsme to kvůli bezpečnosti nás i ostatních raději vzdali.“ Martin Šípek pak už jen dodává, že při kontrole auta doma v Bruntále se ukázalo ještě poškozené řízení a zadní zavěšení. „Sice drobnosti, ale následky mohly být fatální. Nepokračovat v závodě bylo bolestivé, ale dobré rozhodnutí.“
Aktuálně se teď bude celý tým Hello Titty Racing soustředit na přípravu nového auta, takzvané Tittyny, na další závod VLN, který se koná na konci dubna. „Těším se na to!,“ hlásí Mi Vi. „Bude rychlejší, pevnější a celkově lepší. Konkurence taky posílila, musíme se snažit.“ Tittynu čeká v nejbližších dnes první testování na SlovakiaRingu nebo v Mostě, jako každé závodní auto se i Tittyna napřed musí naučit jezdit. „VLN je pro nás letošní prioritou. Společně se Sergejem a Červem chceme zkusit urvat nejen dílčí úspěchy, ale i celkové umístění. Což bude masakr…“
Co se týká účasti Hello Titty Racing v letošní čtyřiadvacetihodinovce na Nodrschleife, tak máme trochu trabl. Chybí nám totiž stále jeden jezdec a přihlášky do kvalifikace se uzavírají již tenhle týden. Nová bezpečnostní opatření a s tím související obtížnější získání potřebné závodní licence nám hledání dalšího jezdce hodně zkomplikovali a v ČR zatím není nikdo, kdo by s námi mohl v BMW M3 GTR startovat. Zatímco ještě vloni stačil jednodenní kurz na Nordschleife a doložené závodní zkušenosti, tak letos pro získání zlaté licence musí jezdci napřed úspěšně absolvovat minimálně tři závody ve slabších autech. A přestože máme připravené Clio a jednáme s několika jezdci v dalších závodech VLN, tak čas hraje jasně proti nám.
Cíl pro rok 2016 je jasný – Tittyna a VLN!
COMMENTS