Také poslední trénink před závodem 24h Le Mans ovládl tým Rebellion Racing a porazil obě Toyoty LMP1. Ve třídách GTE byly na čele opět vozy Porsche.
Také poslední trénink před závodem 24h Le Mans ovládl tým Rebellion Racing a porazil obě Toyoty LMP1. Ve třídách GTE byly na čele opět vozy Porsche.
Poslední čtvrtý volný trénink se v Le Mans odjel v pátek dopoledne. Celkově nejrychlejší čas v něm dokázal zajet americký jezdec Gustavo Menezes s hodnotou 3:21.132, a to ve voze #1 Rebellion Racing. Krátce před kvalifikací tak švýcarský tým dokázal opět porazit obě hybridní Toyoty.
O půl sekundy za nejrychlejším prototypem zaostala Toyota s číslem 7, která alespoň dokázala na okruhu de la Sarthe zajet rychleji než druhý Rebellion s číslem 3. Druhá Toyota pak obsadila čtvrté místo.
Paul di Resta si připsal nejrychlejší čas 3:27.185 ve třídě LMP2, a to s vozem #22 United Autosports, který sdílí s Philem Hansonem a Filipem Albuquerquem. Druhé místo obsadila posádka #26 G-Drive Racing ve složení Roman Rusinov, Jean-Éric Vergne a Mikkel Jensen.
V GTE Pro i nadále udává tempo vůz #92 Porsche 911 RSR-19 týmu Porsche GT Team, a to zejména díky rychlým kolům Michaela Christensena. To nejlepší mělo hodnotu 3:51.985. Na druhém a třetí místě se pak umístily vozy AF Corse.
A na závěr, ve třídě GTE Am byl nejrychlejší Matteo Cairoli s vozem Porsche 911 RSR v barvách Team Project 1. Toho v posádce doplňují Larry ten Voorde a Egidio Perfetti.
COMMENTS