Po dvou závodech v rámci vytrvalostního poháru je na řadě série podniků o délce dvou až tří hodin. S úbytkem týmů se v sérii United SportsCar Champion
Po dvou závodech v rámci vytrvalostního poháru je na řadě série podniků o délce dvou až tří hodin. S úbytkem týmů se v sérii United SportsCar Championship počítalo, nicméně startovní rošt začínají opouštět i stáje, které se zavázaly k celému ročníků. V Long Beach bude chybět DeltaWing a nyní i Pickett Racing, jenž vynechá i následující závod v Laguně Sece.
Muscle Milk Pickett Racing dominoval šampionátu American Le Mans Series, ale po vzniku United SportsCar Championship musel přejít na novou techniku a prototyp P1 vyměnil za vůz ORECA Nissan kategorie P2. Času na přípravu ale bylo žalostně málo a konkrétně na čas se odvolává šéf stáje Greg Pickett.
Pět měsíců mezi koncem a začátkem sezony, nový vůz, nové pneumatiky a řada nových okruhů. Ačkoliv čtyřiadvacetihodinovkou v Daytoně prošel Pickett Racing téměř bez úhony, v Sebringu ho potkala řada problémů a trojice Klaus Graf, Lucas Luhr a Jann Mardenborough do cíle nedojela. Proto se Greg Pickett rozhodl odpískat část sezony a postarat se o to, aby se mechanici naučili všem zákoutím prototypu ORECA.
Greg Pickett přiznal, že mezitím bude bedlivě sledovat vývoj Balance of Performance mezi prototypy Daytona a P2, které se sice v Sebringu podařilo relativně vyrovnat, ale za cenu o pět vteřin pomalejších časů než v loňském roce.
Aleš Sirný
Foto: IMSA
COMMENTS