Tým RTR Projects si z Red Bull Ringu odváží vybojované druhé místo!

Tým RTR Projects si z Red Bull Ringu odváží vybojované druhé místo!

O druhém dubnovém víkendu pokračovala 24H Series třetím podnikem na rakouském Red Bull Ringu. Na startu dvanáctihodinového závodu nechyběl ani český t

Gravity-Charouz Racing opouští Aragón s pěti umístěními v top 10
RTR Projects čeká výzva v podobě Red Bull Ringu
Gravity-Charouz Racing míří závody do francouzského Le Castellet

O druhém dubnovém víkendu pokračovala 24H Series třetím podnikem na rakouském Red Bull Ringu. Na startu dvanáctihodinového závodu nechyběl ani český tým RTR Projects s posádkou Erik Janiš, Sergej Pavlovec, Daniel Skalický a Tomáš Miniberger. Po nezaviněné kolizi se české kvarteto dokázalo probojovat až na druhé místo.

Vůz KTM X-Bow GT4 na okruhu Red Bull Ring, který je zasazený do nádherné horské scenérie, prokázal své schopnosti rychlosti a spolehlivosti. Posádka ve složení Erik Janiš, Sergej Pavlovec, Daniel Skalický a Tomáš Miniberger s ním vybojovala při dvanáctihodinovém závodě druhé místo v kategorii SP3-GT4, a to i přes fakt, že dostala desetikolovou penalizaci. V cíli pak na první pozici činila ztráta pouhých pět kol. Tým RTR Projects si na své konto připsal také nejrychlejší kolo v závodě.

„Splnili jsme vše, co jsme si předsevzali. Hlavním úkolem bylo dojet až do cíle a to se nám podařilo. Auto a celý tým fungoval skvěle a velké díky patří také mechanikům, kteří si od závodu v Mugellu pěkně mákli. Dřina celého týmu se ale promítla ve výsledek a druhé místo je perfektní,“ hodnotil rakouský víkend Erik Janiš, který se speciálem KTM X-Bow GT4 finišoval. „Byla radost s tímto speciálem jet. Auto fungovalo bez jediného zaváhání a set up jsme trefili hned na poprvé.“

Radostí zářil také Tomáš Miniberger, který se v pátek dostal do nezaviněné kolize. „To je prostě motorsport. Na trati nejedeme sami a někdy to může takto dopadnout. Při té smůle to ale vše dopadlo dobře. Kluci stihli auto včas opravit a mohli jsme v sobotu nastoupit do druhé části. Ztráta byla veliká ale naše rychlost úžasná. Stáhli jsme na vedoucí posádku více než sedm kol. Vše se povedlo a mám radost nejen za sebe, ale také za všechny v týmu, kteří tomuto výsledku odevzdali opravdu vše,“ uvedl šťastný manažer týmu.

Na úspěchu se podíleli také Sergej Pavlovec a Daniel Skalický. Sergej navíc přijel na Red Bull Ring v průběhu kvalifikace a jen tak tak splnil kritéria pro start. „Měl jsem ještě obchodní povinnosti a vše se stihlo asi za vteřinu dvanáct. Kvalifikaci jsme zajeli výborně a druhý nejrychlejší čas ve třídě SP3-GT4 odpovídal tomu, pro co jsme si do Rakouska přijeli. V závodě to klapalo vše na jedničku a my jezdili dvojité stinty, takže to bylo pro jezdce náročné. Nikdo s tím však neměl sebemenší problém. V závěru jsem si už zkoušel různé průjezdy zatáčkami, vždyť zde v květnu pojedeme X-Bow Battle, takže to byla i super příprava,“ řekl Sergej.

Spokojený s druhým místem a s technikou byl také Daniel Skalický. „Jsem rád, že auto fungovalo. Pak už jsme se mohli všichni jen soustředit na naši práci a všichni zrychlovat. Jestliže jsem před odjezdem říkal, že s kátéemkem nejsem stále úplně sžitý, jelikož funguje odlišně od toho, na co jsem byl kdy zvyklý, jezdecky mi Red Bull Ring hodně dal. V autě se cítím daleko jistěji a zase jsem se posunul o kus dál,“ uvedl Dan.

foto: Petr Frýba


COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0