Třetí zastávka ESET V4 Cupu přivede již tento víkend jezdce do severočeského Mostu, kde na jezdce a jejich stroje čekají další dva sprintové a jeden v
Třetí zastávka ESET V4 Cupu přivede již tento víkend jezdce do severočeského Mostu, kde na jezdce a jejich stroje čekají další dva sprintové a jeden vytrvalostní závod.
Pro řadu českých jezdců, mezi nimiž budou i piloti brněnského týmu Mičánek Motorsport, bude mostecký závodní podnik letošní první představení před domácím publikem. Pro Jiřího Stránského, který z Mostu pochází to pak platí dvojnásob:
„Zatímco na Hungaroringu a Red Bull Ringu jsem startoval poprvé, tak na okruhu v Mostě již jezdím pět let. Je to má domácí trať a tak se těším nejen na závody, ale také na všechny známé a partnery, kteří nás na okruh přijedou podpořit. Právě jsme absolvovali první briefing, kde jsme probírali stopu a strategii a musím říci, že mne překvapilo, že jsem zde až doposud nejezdil zrovna tu nejlepší stopu. To je ale přesně to, co jsem si od letošního roku sliboval. Chci se učit a posouvat se dál a k tomu zde mám i ty nejlepší učitele,“ řekl ve čtvrtek v podvečer viditelně dobře naladěný Jiří Stránský.
Stránský bude mimo sprintů startovat i ve vytrvalosti, v niž bude vůz jako již tradičně sdílet s Tomášem Mičánkem. Více k tomu již říká manažer týmu Jiří Mičánek jr.:
„Do Mostu jedeme v plné sestavě a jasným cílem potvrdit dobré výsledky z Hungaroringu a Red Bull Ringu. Startovní pole není úplně nejpočetnější, což je velká škoda. Nicméně tímto podnikem se sezóna láme do druhé poloviny a každý získaný bod tak bude maximálně důležitý.“
„V právě končící přestávce jsme byli s klukama testovat ve Spa, kde jsme vyzkoušeli nové nastavení podvozku. Myslím, že to byl užitečný a stejně tak i zábavný test. Vždyť do Spa se člověk nejede podívat každý týden. Věřím, že získané zkušenosti se nám v Mostě podaří proměnit v další bodový zisk,“ říká manažer týmu Jiří Mičánek jr.
„Na návrat do Mostu se moc těším. Naposledy jsem tam startoval v roce 2014 s NECem. Tehdy jsem zajel rekord s dvoulitrovou formulí Renault 1:30,7 a tento rekord má platnost do dnes. Věřím, že podobně se mi může dařit i s Lamborghini. Víkendová předpověď slibuje i trochu vodu, což by našim čtyřkolkám mohlo sedět a tak bychom mohli zabojovat i o celkové pódium,“ tak znělo víkendové preview z úst Josefa Záruby s nimž se ve vytrvalosti bude střídat Bronislav Formánek. Ten vidí své ambice takto:
„S Lamborghini jsem se tady sklouznul již v loňském roce v závodech Carbonia Cupu. Tato trať naším autům opravdu hodně sedí a tak věřím v dobrý výsledek. Jak již říkal Jožka, pokud zaprší, můžeme mířit hodně vysoko.“
Harmonogram závodního víkendu v Mostě:
Pátek 16. června
17:00 – kvalifikace Endurance – 60 min
Sobota 17. června
09:40 – 1. kvalifikace sprint – 30 min
12:50 – 1. závod
16:05 – Závod Endurance
Neděle 18. června
09:40 – 2. kvalifikace sprint – 30 min
12:50 – 2. závod
PR GP Group s.r.o.
COMMENTS
To je klasika, do Mostu se opět nesjede zrovna početné startovní pole.Pamatuji cca. 4roky nazpět, kdy ve vytrvalostním závodě jela čtyři auta.Kdo na tohle má chodit?
Navíc opět kolize s Le Mans
On už na to taky skoro nikdo nechodí. 🙂 Navíc letos je ten program extrémně chuďoučký. Na to by měl být vstup zdarma a ne za stovku…
Vyplatí se vůbec pořádat závodní víkend pro 30 aut?To je s bídou na jednu třídu.