Truckerské novinky z týmu Buggyra

Truckerské novinky z týmu Buggyra

David není chladnokrevný likvidátor! Testování v Mostě Buggyra na Silk Way V sobotním pohárovém závodě v Nogaru došlo k incidentu mezi stájovými

Tým Křenek Motorsport vyšle do závěrečného podniku FIA ETCC Václava Nimče
ESET V4 Cup v Mostě
Zpět na trati, auta fungují na výbornou …

David není chladnokrevný likvidátor!
Testování v Mostě
Buggyra na Silk Way

V sobotním pohárovém závodě v Nogaru došlo k incidentu mezi stájovými druhy Lackem a Bösigerem, po dojezdu dospěli rozhodčí k názoru, že viníkem kolize je David Vršecký. Na první pohled běžný příběh, vzhledem ke snaze neznámého autora tento příběh nepatřičně nafouknout, bych rád reagoval na několik výroků velmi vzdálených realitě!

Jednostranné náhledy, obviňování a spekulace…
Každý náhled psychicky svéprávného člověka by měl být  jednostranný.
A nevím, proč se tomu v MKR Technology diví? Například po loňském závodě v Mostě Adam Lacko médiím sdělil, že v sobotu nedokončil pohárový závod, neboť mu David Vršecký tuším prorazil pneumatiku. Přitom jury jeho protest smetla ze stolu. Přesto má Adam plné právo na svůj jednostranný názor. Prosím, neupírejme tuto možnost ani Davidovi, jehož „provinění“ spočívá v tom, že konkrétní věc vidí jinak, než autor, který není schopen, se pod svůj článek, kterým vyjadřuje svůj jednostranný názor, ani podepsat.

Co se „obvinění“ a „spekulací“ týče, mohu kolegy z MKR Technology ubezpečit, že z toho, že Adam trefil Markuse, nikoho neobviňujeme. Naopak, do roviny ukázkově spekulativních patří výrok „Nepozornost nebo úmysl“, kterému předcházel titulek „Nepozornost nebo chladnokrevný zákrok.“ Oběma titulky se prezentoval neznámý autor na stránkách MKR Technology
Vystrčil a trefil …
Z vlastní zkušenosti vím, že zvládnutí pravidel českého jazyka není jednoduché. Přesto si dovoluji, upozornit na do očí bijící nepravdy. Například Adam Lacko tvrdil: „David mě vystrčil z dráhy!“ Vzhledem k tomu, že byl otřesený, jsem ochoten přimhouřit nad tímto nepravdivým výrokem obě oči. Více mě překvapil názor Markuse Bösigera, který se po zhlédnutí videa nestačil divit: „Adam poté, co ho David trefil, už nemohl nic dělat.“
Rád bych neznámého autora článku upozornil, že nelze nikoho vystrčit a už vůbec ne trefit, bez kontaktu. A protože znám a velmi si vážím jak Adama, tak Markuse, nechce se i věřit, že by byli autory zmiňovaných výroků. Ze všech dostupných obrazových materiálů je totiž zřejmé, že mezi Adamem a Davidem nedošlo k sebemenšímu kontaktu. A bez kontaktu není vystrčení ani trefa.
Na druhou stranu, člověk je tvor chybující. Proto tímto nabízím tomu, kdo prokáže, že David Vršecký vystrčil, případně trefil Adama Lacka, šest lahví, tedy karton šampaňského. Mimochodem, nechtěl by se mnou stejnou sázku uzavřít autor článku o vystrčení a trefě! Pokud ano, slibuji, že v případě vítězství se o cenu podělím s novináři, kterým se tímto zároveň omlouvám za to, že je v parném létě obtěžuji touto již otravnou záležitostí. Ale znáte to, každá akce vyvolá reakci!
S pozdravem
Jan Kalivoda

Testování v Mostě

Začátek července bude pro Buggyru vskutku hektický. Na úvodní dna dny je naplánováno testování v Mostě, ve čtvrtek tým vyráží na rakouský, Red Bull Ring.

Podle všeho není vyloučeno, že se těsně před odjezdem bude pracovat na nové konfiguraci motoru. Ve srovnání s předchozími sezónami rychlá Buggyra, totiž může být ještě rychlejší. „V průběhu zimní pauzy jsme připravili v laboratorních podmínkách řadu změn. Bohužel zima se neskutečně protáhla, takže jsme neměli čas změny testovat na okruhu,“ uvedl David Vršecký. „Vzhledem k tomu, že týden po Rakousku se jede na Nürburgringu, bude muset padnout případné rozhodnutí o změně hodně rychle.“

David se ovšem zároveň brání teorii o změně za každou cenu. „I když jsme v Nogaru neuspěli podle vlastních představ, v super pole a pohárových závodech Buggyra jako jediná konkurovala MAN. Na druhou stranu je jasné, že první delší pauzy mezi závody nepochybně využijí k testování i další týmy…“

Buggyra na Silk Way

První prázdninový měsíc čeká Buggyru boj na dvou frontách. Kromě tří podniků ME tahačů se totiž pojede i Silk Way Rally.

Po Rallye Dakar druhá nejslavnější dálková soutěž, která se letos pojede ve dnech 6. – 13. července na trase Moskva – Astrachaň, prověří kvality tří motorů Gyrtech. „Jeden z motoru bude v Liazu Jardy Valtra. Další dva v Tatrách Artura Ardavičuse a polského závodníka, jehož jméno mi zůstalo zatím utajeno,“ potvrdil technický ředitel Buggyry Robin Dolejš. „Zatímco v obou vozech Tatra budou motory z letošního Dakaru, tým Jardy Valtra KM Racing si objednal novou konfiguraci, která se osvědčila na přípravném kempu týmu v Tunisu.“

Na motory Gyrtech tak čeká tři tisíce kilometrů dlouhá ostrá zkouška, jejíž výsledky by měl ovlivnit přípravu motorů na Dakar 2014. „Jsme „pouze“ dodavatelé motorů. Naše, zatím úspěšná spolupráce, je postavena na tom, že si zákazník něco objedná a my to dodáme. Po Silk Way Rally samozřejmě proběhnou konzultace, ale Dakar je zatím daleko.“

PR Buggyra

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0