Třetímu podniku Super GT dominovali Nissany

Třetímu podniku Super GT dominovali Nissany

Třetí podnik japonského šampionátu Super GT se konal na trati Autopolis v prefektuře Oita. Perfektní vítězství stylem start-cíl získali Tsugio Matsuda

Společný závod DTM a Super GT už v roce 2015
FOTO: To nejlepší ze Super GT
Nissan míchá sestavou-Ordonez jde do Super GT, v BES bude závodit Chiyo

Třetí podnik japonského šampionátu Super GT se konal na trati Autopolis v prefektuře Oita. Perfektní vítězství stylem start-cíl získali Tsugio Matsuda s Ronniem Quintarellim-jedná se tak o jejich první vítězství v sezoně.

Quintarelli s Matsudou se díky vítězství na trati v Autopolis vyšvihli na čtvrté místo v průběžném hodnocení. Pět vteřin za šedo-červeným Nissanem protnul cílovou fotobuňku Nissan týmu S Road Mola s posádkou Satoshi Motoyama a Masataka Yanagida. I třetí místo patřilo Nissanu-tentokrát posádce Hironobu Yasuda-J.P.L.De Oliveira, kteří se díky tomu dostali do vedení v průběžném hodnocení.

Výsledky třetího závodu Super GT v Autopolis třída GT500

Po No Machine Driver Time Laps Best Lap Tire WH
1 23 MOTUL AUTECH GT-R
NISSAN GT-R / NR20A
Tsugio Matsuda
Ronnie Quintarelli
1:58\’46.067 65 1\’36.895 MI 14
2 46 S Road MOLA GT-R
NISSAN GT-R / NR20A
Satoshi Motoyama
Masataka Yanagida
5.788 65 1\’37.406 MI 2
3 12 CALSONIC IMPUL GT-R
NISSAN GT-R / NR20A
Hironobu Yasuda
J.P.L.De Oliveira
23.285 65 1\’38.048 BS 62
4 37 KeePer TOM\’S RC F
LEXUS RC F / RI4AG
Daisuke Ito
Andrea Caldarelli
23.649 65 1\’38.523 BS 52
5 36 PETRONAS TOM\’S RC F
LEXUS RC F / RI4AG
James Rossiter
Ryo Hirakawa
24.036 65 1\’38.619 BS 4
6 100 RAYBRIG NSX CONCEPT-GT
Honda NSX CONCEPT-GT / HR-414E
Takashi Kogure
Hideki Mutoh
44.576 65 1\’39.069 BS 4
7 18 Weider Modulo NSX CONCEPT-GT
Honda NSX CONCEPT-GT / HR-414E
Naoki Yamamoto
Jean Karl Vernay
1Lap 64 1\’38.774 MI 14
8 19 WedsSport ADVAN RC F
LEXUS RC F / RI4AG
Juichi Wakisaka
Yuhi Sekiguchi
1Lap 64 1\’39.186 YH 8
9 6 ENEOS SUSTINA RC F
LEXUS RC F / RI4AG
Kazuya Oshima
Yuji Kunimoto
1Lap 64 1\’39.056 BS 52
10 32 Epson NSX CONCEPT-GT
Honda NSX CONCEPT-GT / HR-414E
Daisuke Nakajima
Bertrand Baguette
1Lap 64 1\’40.107 DL
11 39 DENSO KOBELCO SARD RC F
LEXUS RC F / RI4AG
Hiroaki Ishiura
Oliver Jarvis
1Lap 64 1\’39.223 BS 26
12 1 ZENT CERUMO RC F
LEXUS RC F / RI4AG
Yuji Tachikawa
Kohei Hirate
1Lap 64 1\’37.736 BS 30
13 24 D\’station ADVAN GT-R
NISSAN GT-R / NR20A
Michael Krumm
Daiki Sasaki
19Laps 46 1\’39.104 YH 16

Ve třídě GT300 se nejvíce dařilo posádce Shinichi Takagi-Takashi Kobayashi

Výsledky třetího závodu Super GT v Autopolis třída GT300

Po No Machine Driver Time Laps Best Lap Tire WH
1 55 ARTA CR-Z GT
Honda CR-Z / J35A
Shinichi Takagi
Takashi Kobayashi
2:00\’20.424 60 1\’46.497 BS 10
2 61 SUBARU BRZ R&D SPORT
SUBARU BRZ GT300 / EJ20
Kota Sasaki
Takuto Iguchi
2.257 60 1\’46.515 MI
3 11 GAINER DIXCEL SLS
Mercedes-Benz SLS AMG GT3 / M159
Katsuyuki Hiranaka
Bjorn Wirdheim
1Lap 59 1\’47.995 DL 52
4 3 B-MAX NDDP GT-R
NISSAN GT-R NISMO GT3 / VR38DETT
Kazuki Hoshino
Lucas Ordonez
1Lap 59 1\’48.115 YH 28
5 0 MUGEN CR-Z GT
Honda CR-Z / J35A
Yuhki Nakayama
Tomoki Nojiri
1Lap 59 1\’47.858 BS 26
6 86 CrystalCroco LAMBORGHINI GT3
Lamborghini Gallardo GT3 / CEH
Shinya Hosokawa
Koji Yamanishi
1Lap 59 1\’49.451 YH 8
7 60 TWS LM corsa BMW Z4
BMW Z4 GT3 / P65
Akira Iida
Hiroki Yoshimoto
1Lap 59 1\’47.704 YH
8 50 WAKO\’S Exe Aston Martin
Aston Martin V12 Vantage GT3 / V12
Masaki Kano
Hideto Yasuoka
1Lap 59 1\’49.002 YH
9 67 STP TAISAN GAIA POWER GT-R
NISSAN GT-R NISMO GT3 / VR38DETT
Naoki Yokomizo
Shogo Mitsuyama
1Lap 59 1\’49.438 YH 4
10 65 LEON SLS
Mercedes-Benz SLS AMG GT3 / M159
Haruki Kurosawa
Tsubasa Kurosawa
1Lap 59 1\’49.535 YH 18
11 88 MANEPA LAMBORGHINI GT3
Lamborghini Gallardo GT3 / CEH
Manabu Orido
Takayuki Aoki
1Lap 59 1\’49.256 YH
12 10 GAINER Rn-SPORTS SLS
Mercedes-Benz SLS AMG GT3 / M159
Masayuki Ueda
Hideki Yamauchi
1Lap 59 1\’48.748 DL 2
13 2 SYNTIUM APPLE MP4-12C
McLaren MP4-12C GT3 / M838T
Kazuho Takahashi
Hiroki Katoh
2Laps 58 1\’47.889 YH 8
14 33 PUMA KRH PORSCHE
PORSCHE 911 GT3 R / M97/79
Akihiro Tsuzuki
Kyosuke Mineo
2Laps 58 1\’48.687 YH 12
15 7 Studie BMW Z4
BMW Z4 GT3 / P65B44
Jorg Muller
Seiji Ara
2Laps 58 1\’49.169 YH 46
16 4 GOODSMILE HATSUNE MIKU Z4
BMW Z4 GT3 / P65B44
Nobuteru Taniguchi
Tatsuya Kataoka
2Laps 58 1\’47.723 YH 80
17 22 GREENTEC SLS AMG GT3
Mercedes-Benz SLS AMG GT3 / M159
Hisashi Wada
Takeshi Tsuchiya
2Laps 58 1\’49.703 YH
18 21 Audi R8 LMS ultra
Audi R8-LMS ultra / CJJ
Richard Lyons
Tomonobu Fujii
2Laps 58 1\’49.418 YH 6
19 9 Otonokizaka High NAC PORSCHE with DR
PORSCHE 911 GT3 R / M97/79
Takuya Shirasaka
Andre Couto
2Laps 58 1\’49.275 YH
20 5 MACH SYAKEN with TRANSFORMERS 30th
NISSAN GT-R NISMO GT3 / VR38DETT
Tetsuji Tamanaka
Naoya Yamano
3Laps 57 1\’49.181 YH
21 360 OKINAWA IMP-RUN UP GT-R
NISSAN GT-R NISMO GT3 / VR38DETT
Atsushi Tanaka
Ryuju Fuijta
3Laps 57 1\’49.994 YH
22 48 Snap-on DIJON Racing GT-R
NISSAN GT-R NISMO GT3 / VR38DETT
Hiroshi Takamori
Masaki Tanaka
5Laps 55 1\’51.112 YH
23 30 IWASAKI apr GT-R
NISSAN GT-R NISMO GT3 / VR38DETT
Yuki Iwasaki
Masami Kageyama
18Laps 42 1\’49.149 YH 2

Foto: Super GT

COMMENTS

WORDPRESS: 8
  • comment-avatar

    Moc dobrý šampionát víceméně na národní úrovni kromě několika jezdců ze zahraničí. GT500 spolu s GT300 je jako kdysi GT1 dohromady s GT2, dost dlouhé dvouhodinové závody kde se vozy promíchají a dochází k předjíždění. Vzor pro DTM, které je sice krásné závodění, ale počet předjížděcích manévru se dá spočítat na prstech jedné ruky, s vyjímkou předjetí díky rychlejší práci v boxech. Dovedl bych si představit na startu dvouhodinového závodu společně 20 vozů DTM a 20 vozů z WTCC nové třídy TC1, které značně porychlily Vím uvažuje se o nějaké společné platformě DTM a GT500, nevěřím že k něčemu takovému dojde i když obě země si v dávnějších časem mohli dovolit provozovat vozy skupiny C na národní úrovni, ale ve FIA se nejsou schopni domluvit co bude dále s GT3 a GTE, jestli se domluví a bude z toho GT a GT plus!

  • comment-avatar

    …no ale tyhle letosni auta GT 500 uz jsou podle predpisu DTM.

    • comment-avatar
      Ondřej Laušman 11 years ago

      Ano, jsou a v příštím roce už by se měl dokonce jet jeden společný závod.

  • comment-avatar

    Stačí se podívat na rozměr zadního křídla u DTM vypadá jinak a je o hodně užší, myslím japonská GT 500 jsou trošku někde jinde, ale zajímalo by mě srovnání těchto vozů, víte někdo technické parametry?

  • comment-avatar
  • comment-avatar

    Díky beru,stránky znám, ale na přiložené fotografii k článku není vidět uchycení zadního křídla zřejmě bude jako u DTM, já se spíše ptal na něco jiného, 460 koní výkon jako u DTM nebo 500? A ten rozdíl na kolo 10 i více sekund než vozy prakticky GT3? To je to co mi nesedí,jestli je na foto informačního článku vůz podle specifikace DTM 2014 nemůže mít tak široké zadní křídlo! Ta šířka je jako u LMP1.

  • comment-avatar

    http://supergt.net/pages/pg:gallery/device:pc/ln:en/year:2014/round:1#
    To Ewig,prohledni si galerii a hned uvidis,ze auta uz jsou v konfiguraci DTM.Nejen aero,ale i podvozky.A GT 500 jsou na urovni 500-550 HP a tudiz znacne rychlejsi nez GT3/GT300.Vzdyt i nemecke DTM je daleko rychlejsi nez GT3.Casove jsou na urovni LMP2.
    Milan

  • comment-avatar

    Pravda je někde uprostřed u GT 500 je ten výkon trochu výše než u DTM, mám před sebou bulletin z letošního Hockenheimu s udávanými technickými parametry vozu DTM letošní specifikace 460 PS. Japonské GT 300 vycházející z vozů GT3 se značně pozměněnými aero kity vozů hlavně domácích značek bude asi také na hranici tohoto výkonu.To, že vůz DTM vozu LMP2 ujede je jasné jak facka, při porovnání váhy a prakticky stejného udáváného výkonu si říkám jak je to možné když rozdíl v hmotnosti je 350 kilo? Při letošním závodě v ELMS v Imole byly paradoxně na toop speedu vozy GTE a GT3 rychlejší než LMP2, ty trošku vydělaly jen na brzdách a na výjezdu ze zatáček. Jinak díky za pěknou galérií, kde je opravdu vidět, že GT500 už jsou podle konceptu letošních DTM což se nedalo říct u zavádějícího fota Nissanu právě k té šířce zadního křídla přes celý vůz.

  • DISQUS: 0