Japonská automobilka oznámila své setrvání v nejvyšší kategorii šampionátu FIA WEC i pro první zimní sezónu 2019/20. Toyota opět nasadí dvojici hybri
Japonská automobilka oznámila své setrvání v nejvyšší kategorii šampionátu FIA WEC i pro první zimní sezónu 2019/20. Toyota opět nasadí dvojici hybridních prototypů LMP1 TS050 Hybrid. Zatím však nepadlo žádné oznámení ohledně hypervozů.
Stáj Toyota Gazoo Racing absolvuje svoji již osmou sezónu v řadě. Neočekává se ani mnoho změn v jezdeckém složení, které ještě sice oznámeno nebylo, ale jediný větší otazník panuje jen kolem Fernanda Alonsa. Španěl své setrvání ve WEC zatím vidí tak 50 na 50 a rozhodnutí učiní až v létě.
Toyota je známá tím, že své plány oznamuje pouze na rok dopředu. Šampionát WEC se tak ani teď nedočkal závazku automobilky vstoupit do nové éry s hypervozy. Zástupci japonské značky se ovšem o nová pravidla aktivně zajímají a zájem údajně mají.
„Toyota své plány oznamuje vždy jen na rok, takže ohledně vyjádření k novým pravidlům je velice brzy. Rozhodně se však o ně zajímáme a těší nás, že se tam dostala spousta klíčových aspektů, které jsme tam chtěli mít,“ řekl technický ředitel týmu Pascal Vasselon.
COMMENTS
Toyota jako jeden z mála výrobců automobilů umí hospodařit. Umí si ohlídat příjmy a výdaje, proto si může i nadále dovolit působit ve světovém šampionátu FIA WEC.