Čtvrtým podnikem na trati Sugo Sportsland v prefektuře Miyagi pokračoval japonský šampionát Super GT. V náročných podmínkách třistakilometrového závod
Čtvrtým podnikem na trati Sugo Sportsland v prefektuře Miyagi pokračoval japonský šampionát Super GT. V náročných podmínkách třistakilometrového závodu zvítězili uřadující šampioni Yuji Tachikawa a Kohei Hirate a Lexus si připsal první vítězství v sezoně.
Borci z týmu Zent Cerumo přitom svou konkurenci smetli naprosto neuvěřitelným způsobem. Ve velmi náročných podmínkách, kdy chvílemi pršelo a chvílemi ne, \”dali\” všem svým soupeřům kromě druhých Itovi a Caldarellimu minimálně jedno kolo. Třetí místo vybojovali Koudai Tsukakoshi a Toshihiro Kaneishi s Hondou týmu s Hondou týmu Keihin. Tentokrát se vůbec nedařilo Nissanům, když nejlépe dopadli Satoshi Motoyama a Masataka Yanagida na sedmém místě.
Tachikawa a Hirate se díky vítězství na trati v Sugo vyšvihli na třetí místo v průběžném hodnocení. Po dvou nevydařených závodech, kdy odjeli jezdci týmu Zent Ceruma bez bodu si skvěle spravili chuť.
Výsledky třídy GT500
Po | No | Machine | Driver | Laps | Best Lap | Diff.(km/h) | Tire | WH |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
1 |
ZENT CERUMO RC F LEXUS RC F / RI4AG |
Yuji Tachikawa Kohei Hirate |
79 | 1\’14.832 | 1:47\’49.984 | ![]() |
30 |
2 |
37 |
KeePer TOM\’S RC F LEXUS RC F / RI4AG |
Daisuke Ito Andrea Caldarelli |
79 | 1\’15.086 | 1\’20.016 | ![]() |
68 |
3 |
17 |
KEIHIN NSX CONCEPT-GT Honda NSX CONCEPT-GT / HR-414E |
Koudai Tsukakoshi Toshihiro Kaneishi |
78 | 1\’15.211 | 1Lap | ![]() |
10 |
4 |
36 |
PETRONAS TOM\’S RC F LEXUS RC F / RI4AG |
Kazuki Nakajima James Rossiter |
78 | R1\’14.007 | 1Lap | ![]() |
16 |
5 |
6 |
ENEOS SUSTINA RC F LEXUS RC F / RI4AG |
Kazuya Oshima Yuji Kunimoto |
78 | 1\’15.136 | 1Lap | ![]() |
56 |
6 |
39 |
DENSO KOBELCO SARD RC F LEXUS RC F / RI4AG |
Hiroaki Ishiura Oliver Jarvis |
78 | R1\’14.315 | 1Lap | ![]() |
26 |
7 |
46 |
S Road MOLA GT-R NISSAN GT-R / NR20A |
Satoshi Motoyama Masataka Yanagida |
78 | R1\’14.141 | 1Lap | ![]() |
32 |
8 |
18 |
Weider Modulo NSX CONCEPT-GT Honda NSX CONCEPT-GT / HR-414E |
Naoki Yamamoto Frederic Makowiecki |
78 | R1\’13.667 | 1Lap | ![]() |
22 |
9 |
12 |
CALSONIC IMPUL GT-R NISSAN GT-R / NR20A |
Hironobu Yasuda J.P.L.De Oliveira |
77 | 1\’15.936 | 2Laps | ![]() |
84 |
10 |
24 |
D\’station ADVAN GT-R NISSAN GT-R / NR20A |
Michael Krumm Daiki Sasaki |
77 | 1\’15.056 | 2Laps | ![]() |
16 |
11 |
100 |
RAYBRIG NSX CONCEPT-GT Honda NSX CONCEPT-GT / HR-414E |
Takashi Kogure Hideki Mutoh |
77 | 1\’15.362 | 2Laps | ![]() |
14 |
12 |
19 |
WedsSport ADVAN RC F LEXUS RC F / RI4AG |
Juichi Wakisaka Yuhi Sekiguchi |
76 | R1\’14.552 | 3Laps | ![]() |
14 |
13 |
32 |
Epson NSX CONCEPT-GT Honda NSX CONCEPT-GT / HR-414E |
Daisuke Nakajima Bertrand Baguette |
76 | 1\’15.278 | 3Laps | ![]() |
2 |
14 |
23 |
MOTUL AUTECH GT-R NISSAN GT-R / NR20A |
Tsugio Matsuda Ronnie Quintarelli |
75 | 1\’15.159 | 4Laps | ![]() |
54 |
15 |
8 |
ARTA NSX CONCEPT-GT Honda NSX CONCEPT-GT / HR-414E |
Vitantonio Liuzzi Kosuke Matsuura |
64 | 1\’15.722 | 15Laps | ![]() |
6 |
Výsledky třída GT300
Po | No | Machine | Driver | Laps | Best Lap | Diff.(km/h) | Tire | WH |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
88 |
MANEPA LAMBORGHINI GT3 Lamborghini Gallardo GT3 / CEH |
Manabu Orido Takayuki Aoki |
74 | 1\’22.851 | 1:48\’43.207 | ![]() |
|
2 |
65 |
LEON SLS Mercedes-Benz SLS AMG GT3 / M159 |
Haruki Kurosawa Tsubasa Kurosawa |
73 | 1\’22.110 | 1Lap | ![]() |
20 |
3 |
21 |
Audi R8 LMS ultra Audi R8-LMS ultra / CJJ |
Richard Lyons Tomonobu Fujii |
73 | 1\’22.529 | 1Lap | ![]() |
6 |
4 |
50 |
WAKO\’S Exe Aston Martin Aston Martin V12 Vantage GT3 / V12 |
Masaki Kano Hideto Yasuoka |
73 | 1\’21.989 | 1Lap | ![]() |
6 |
5 |
67 |
STP TAISAN GAIA POWER GT-R NISSAN GT-R NISMO GT3 / VR38DETT |
Naoki Yokomizo Shogo Mitsuyama |
73 | 1\’23.218 | 1Lap | ![]() |
8 |
6 |
86 |
CrystalCroco LAMBORGHINI GT3 Lamborghini Gallardo GT3 / CEH |
Shinya Hosokawa Koji Yamanishi |
73 | 1\’22.412 | 1Lap | ![]() |
18 |
7 |
30 |
IWASAKI apr GT-R NISSAN GT-R NISMO GT3 / VR38DETT |
Yuki Iwasaki Masami Kageyama |
72 | 1\’22.309 | 2Laps | ![]() |
2 |
8 |
7 |
Studie BMW Z4 BMW Z4 GT3 / P65B44 |
Jorg Muller Seiji Ara |
72 | 1\’21.762 | 2Laps | ![]() |
46 |
9 |
3 |
B-MAX NDDP GT-R NISSAN GT-R NISMO GT3 / VR38DETT |
Kazuki Hoshino Lucas Ordonez |
72 | 1\’22.350 | 2Laps | ![]() |
44 |
10 |
60 |
TWS LM corsa BMW Z4 BMW Z4 GT3 / P65 |
Akira Iida Hiroki Yoshimoto |
72 | 1\’21.582 | 2Laps | ![]() |
8 |
11 |
0 |
MUGEN CR-Z GT Honda CR-Z / J35A |
Yuhki Nakayama Tomoki Nojiri |
72 | 1\’22.237 | 2Laps | ![]() |
38 |
12 |
33 |
PUMA KRH PORSCHE PORSCHE 911 GT3 R / M97/79 |
Akihiro Tsuzuki Jorg Bergmeister |
72 | 1\’21.993 | 2Laps | ![]() |
12 |
13 |
10 |
GAINER Rn-SPORTS SLS Mercedes-Benz SLS AMG GT3 / M159 |
Masayuki Ueda Hideki Yamauchi |
71 | 1\’23.422 | 3Laps | ![]() |
2 |
14 |
61 |
SUBARU BRZ R&D SPORT SUBARU BRZ GT300 / EJ20 |
Kota Sasaki Takuto Iguchi |
71 | 1\’20.880 | 3Laps | ![]() |
30 |
15 |
4 |
GOODSMILE HATSUNE MIKU Z4 BMW Z4 GT3 / P65B44 |
Nobuteru Taniguchi Tatsuya Kataoka |
71 | 1\’22.010 | 3Laps | ![]() |
80 |
16 |
55 |
ARTA CR-Z GT Honda CR-Z / J35A |
Shinichi Takagi Takashi Kobayashi |
71 | 1\’21.889 | 3Laps | ![]() |
50 |
17 |
9 |
Otonokizaka High NAC PORSCHE with DR PORSCHE 911 GT3 R / M97/79 |
Takuya Shirasaka Andre Couto |
70 | 1\’22.522 | 4Laps | ![]() |
|
18 |
360 |
OKINAWA IMP-RUN UP GT-R NISSAN GT-R NISMO GT3 / VR38DETT |
Hiroki Yoshida Ryuju Fuijta |
69 | 1\’22.545 | 5Laps | ![]() |
|
19 |
48 |
Snap-on DIJON Racing GT-R NISSAN GT-R NISMO GT3 / VR38DETT |
Hiroshi Takamori Masaki Tanaka |
68 | 1\’24.915 | 6Laps | ![]() |
|
20 |
22 |
GREENTEC SLS AMG GT3 Mercedes-Benz SLS AMG GT3 / M159 |
Hisashi Wada Tetsuya Tanaka |
60 | 1\’22.340 | 14Laps | ![]() |
|
21 |
2 |
SYNTIUM APPLE MP4-12C McLaren MP4-12C GT3 / M838T |
Kazuho Takahashi Hiroki Katoh |
59 | 1\’21.850 | 15Laps | ![]() |
8 |
31 |
OGT Panasonic PRIUS TOYOTA PRIUS / RV8K |
Morio Nitta Koki Saga |
41 | 1\’22.908 | 33Laps | ![]() |
10 | |
11 |
GAINER DIXCEL SLS Mercedes-Benz SLS AMG GT3 / M159 |
Katsuyuki Hiranaka Bjorn Wirdheim |
20 | 1\’23.173 | 54Laps | ![]() |
74 |
Foto: Super GT
COMMENTS