Strasti pod rakouskými Alpami

Strasti pod rakouskými Alpami

Jakub Kubas si z malebného prostředí mezinárodního okruhu Red Bull Ring odváží rozporuplné pocity. S fungováním týmů Racing Trevor je nadmíru spokojen

BMW chystá vůz M6 specifikace GT3
FOTO: BMW oficiálně představilo speciál M6 GT3
Richard Gonda a Joel Eriksson vybojovali v GT Open skvělé čtvrté místo

Jakub Kubas si z malebného prostředí mezinárodního okruhu Red Bull Ring odváží rozporuplné pocity. S fungováním týmů Racing Trevor je nadmíru spokojen a jízda s BMW M6 GT3 mu na rychlé trati sedla, nicméně potenciál tohoto balíčku nedokázal naplno využít. A to ho podle vlastních slov štve.

Jakub Kubas má za sebou druhý podnik FIA CEZ a ESET V4 CUP, v němž na okruhu Red Bull Ring absolvoval oba sprinty a vytrvalostní závod. V prvním sprintu dojel v rámci kategorie vozů GT3 na pátém místě a ve druhém závodě skončil, pro každého sportovce, na nezáviděhodné čtvrté pozici.

„Podle všeho nám měl Red Bull Ring sedět, ale z nějakého důvodu jsem to nedokázal využít. Nevím, jak bych měl uplynulý víkend přesně zhodnotit. S prací týmu a lidí kolem mne jsem velmi spokojen, ale to je tak všechno. Nikdy nebudu stoprocentně spokojený, dokud nezačnu vyhrávat závody,“ prohlásil Jakub Kubas po víkendu, stráveném na oblíbené rakouské trati formule 1.

Ve vytrvalosti čekalo na Jakuba Kubase velmi silné startovní pole, neboť závod obohatily i vozy rakouského seriálu DMV. To ovšem mělo i negativní důsledek, konkrétně pro Kubase v druhé zatáčce.

„Můj závod v podstatě skončil ve druhé zatáčce, kde jsem dostal ránu na levé přední kolo a tím se výrazně pohnula celá geometrie. Zbytek závodu jsem tak bojoval s obrovskou nedotáčivostí a auto přestávalo brzdit. Kvůli tomu jsem nemohl předjíždět i o poznání pomalejší soupeře,“ popisoval Kubas.

Po Red Bull Ringu čeká na jezdce dvouměsíční pauza a poté se přesunou na chorvatský okruh Grobnik, kam většina pilotů zamíří vůbec poprvé. Výjimkou není ani Jakub Kubas, jehož příprava na neznámou trať bude následující: „Kouknu se na onboard videa a budu trénovat na simulátoru. Řekl bych, že okruh bude pro všechny neznámý, protože prošel změnou povrchu i obrubníků, takže nikdo neví, jak tam bude auto fungovat. Hlavně první den to bude docela sranda, protože asfalt nebude mít přilnavost a pojede se jako na ledě,“ dodal na závěr Kubas, který věří, že tentokrát už prolomí letošní sérii smůly.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0