Současné týmy Formule E mají obavy z otevřené soutěže

Současné týmy Formule E mají obavy z otevřené soutěže

Vedení stávajících týmů šampionátu elektrických formulí vyzvalo promotéra, aby se držel nastavené technické koncepce a na nátlak příchozích automobile

Formula E představila okruh v Pekingu, v Londýně by se mohlo závodit nedaleko továrny Battersea
Rosenqvist vyhrál první “elektriky” v Berlíně, Buemi minimalizoval ztráty ze špatné kvalifikace
Formule E má za sebou první úspěšný test

Vedení stávajících týmů šampionátu elektrických formulí vyzvalo promotéra, aby se držel nastavené technické koncepce a na nátlak příchozích automobilek neotevřel technické regule. To by samozřejmě vedlo ke zvyšování nákladů a rozpočtů.

K Renaultu, Audi, BMW a Jaguaru se postupně přidají Porsche a Mercedes. Současné týmy, především pak ty nezávislé, mají obavu, že pod nátlakem automobilek organizátor závodů otevře technické regule. Dnes používají všichni stejné šasi, aero balíček a baterie. „Tento šampionát je stále ve svém začátku a musíme kontrolovat náklady týmů. Spousta lidí totiž podceňuje složitost baterie a my nesmíme dovolit, aby si je mohly jednotlivé týmy vyvíjet sami,“ uvedl technický šéf Renaultu Vincent Gaillardot.

„Už dnes máme impuls, že některé automobilky chtějí prosadit, abychom si každý baterie vyvíjel sám. Jenže v takovém případě vyskočí náklady několikanásobně vzhůru. V těchto oblastech musíme být silní a neustoupit,“ řekl šéf týmu DS Virgin Racing Alex Tai.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0