FIA zveřejnila první údaje o změnách hmotnosti vozů pro třetí závod na Slovakia Ringu. Tyto změny se budou týkat vozů Lada a BMW. Ke kalkulaci bala
FIA zveřejnila první údaje o změnách hmotnosti vozů pro třetí závod na Slovakia Ringu. Tyto změny se budou týkat vozů Lada a BMW.
Ke kalkulaci balastu použili časy změřené dvou nejrychlejším jezdcům (vždy u daného modelu) z prvních dvou závodů. Chevrolety tak budou mít ve svých vozem maximální dodatečnou zátěž což činí 40kg a zůstavají tak na hmotnosti 1190kg. Bez zátěže tak jako i v součsnosti jezdili, pojedou vozy SEAT León WTCC a Honda Civic Super 2000TC (zákl.hmotnost 1150kg). Po prvních dvou kolech bylo povoleno BMW snížit hmotnost o 20kg, nicméně všichni se shodli, že neví zda se jim to podaří. Základní hmotnost na které jsou v současnosti je minimum čeho jsou schopni dosáhnout (1150kg která se sníží na 1130kg). Řešením by byli dvěře z uhlíkových vláken, které jim pomůže získat k dobru 20-25kg. Pro Ladu Granta byly použity pouze pomyslné časy, jelikož James Thopson i Aleksei Dudukalo se závodů neúčastnili, z důvodů nehod v kvalifikaci.
Zátěž pro závod na Sloveakia Ringu
Auto Celková hmotnost úprava pro SR
Chevrolet Cruze 1.6T 1.190 kg +40 kg
SEAT León WTCC 1.150 kg 0kg
Honda Civic Super 2000 TC 1.150 kg 0kg
BMW 320 TC 1.130 kg -20 kg
Lada Granta Sport 1.130 kg -20 kg
TouringCarTimes
Foto: WTCC Média
COMMENTS