Snížení hmotnosti pro vozy LADA a BMW

Snížení hmotnosti pro vozy LADA a BMW

FIA zveřejnila první údaje o změnách hmotnosti vozů pro třetí závod na Slovakia Ringu. Tyto změny se budou týkat vozů Lada a BMW. Ke kalkulaci bala

Borkovič má ještě naději na body z Argentiny
Legenda WTCC Muller pomáhá Volvu, místo závodění se věnuje vývoji a koučinku jezdců
Hviezdy Majstrovstiev sveta WTCC navštívili Bratislavu

FIA zveřejnila první údaje o změnách hmotnosti vozů pro třetí závod na Slovakia Ringu. Tyto změny se budou týkat vozů Lada a BMW.

Ke kalkulaci balastu použili časy změřené dvou nejrychlejším jezdcům (vždy u daného modelu) z prvních dvou závodů. Chevrolety  tak budou mít ve svých vozem maximální dodatečnou zátěž což činí 40kg a zůstavají tak na hmotnosti 1190kg. Bez zátěže tak jako i v součsnosti jezdili, pojedou vozy SEAT León WTCC a  Honda Civic Super 2000TC (zákl.hmotnost 1150kg).  Po prvních dvou kolech bylo povoleno BMW snížit hmotnost o 20kg, nicméně všichni se shodli, že neví zda se jim to podaří. Základní hmotnost na které jsou v současnosti je minimum čeho jsou schopni dosáhnout (1150kg která se sníží na 1130kg). Řešením by byli dvěře z uhlíkových vláken, které jim pomůže získat k dobru 20-25kg. Pro Ladu Granta byly použity pouze pomyslné časy, jelikož James Thopson i Aleksei Dudukalo se závodů neúčastnili, z důvodů nehod v kvalifikaci.

Zátěž pro závod na Sloveakia Ringu

Auto                                            Celková hmotnost      úprava pro SR
Chevrolet Cruze 1.6T                        1.190 kg                    +40 kg
SEAT León WTCC                             1.150 kg                          0kg
Honda Civic Super 2000 TC           1.150 kg                          0kg
BMW 320 TC                                      1.130 kg                     -20 kg
Lada Granta Sport                             1.130 kg                     -20 kg

TouringCarTimes
Foto: WTCC Média

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0