Sčítání úspěchů v Lukamotorsport po prvním závodu v Mostě

Sčítání úspěchů v Lukamotorsport po prvním závodu v Mostě

Poctivá příprava během zimní přestávky se týmu Lukamotorsport vyplatila. Po víkendovém závodu Carbonia Cup v Mostě může tým sčítat úspěchy. Jezdcům se

Škoda Octavia Cup 2017: 18 přihlášených jezdců, juniorské talenty, více závodů i změna v bodování seriálu
Matthias Lodi: Závody v Twingo Cupu si doslova užívám
Ceny za sezonu 2017 mají své držitele

Poctivá příprava během zimní přestávky se týmu Lukamotorsport vyplatila. Po víkendovém závodu Carbonia Cup v Mostě může tým sčítat úspěchy. Jezdcům se dařilo a technika až na jednu výjimku vydržela. Přípravy na slovenský závod jsou již v plném proudu.

První letošní závod na Autodromu Most přilákal široké jezdecké pole. Tým Lukamotorsport zbrojil zejména ve třídě B5, kam nasadil pět vozů. Všichni jezdci dojeli a to v následujícím pořadí:  2. Šedivec (Corvette ZR1), 3. Mareček (Nissan GT-R), 4. Milota (Nissan GT-R), 5. Alexeyev (Corvette Z06) a 6. Beran (Mustang GT).

Rovněž ve skupině A se dařilo, když Jiří Šubrt dovezl svojí cupovou Octavii na 3. místě v třídě A2. Ve formulích, konkrétně ve třídě D2, si dojel pro pohár za první místo Miroslav Veselý jedoucí s formulí Škoda týmu Schwarz.

Jediný, kdo si vypil kalich hořkosti, byl Novák s Porsche 911 GT3 Cup, kterého zlobily brzdy v tréninkových jízdách, proto z bezpečnostních důvodů do závodu nenastoupil. Problém se již intenzivně řeší stejně jako příprava ostatních vozů na Slovakiaring, kde se 12. května pojede druhý podnik Carbonia Cupu. Tam bude Lukamotorsport opět v plné síle.

Ať se kola točí!

www.lukamotorsport.cz

COMMENTS

WORDPRESS: 2
  • comment-avatar
    milan 10 years ago

    Carbonia Cup se mi líbí ale jednotlivé kategorie u skupiny B jsou dost nešťastně zvolené. B4 je prakticky ušitá na míru M3 E46 a koeficient pro turbomotory je vyloženě smrtící. Fakt že takové relativně dostupné náčiní jako je jetý Ford Focus RS by díky svému objemu 2,5 l a turbu musel soupeřit s Corvettami , Mustangem a Nissany GT-R mi přijde značně demotivující. Vyhrát může vždy jen jeden ale do role otloukánka se nikdo dvakrát nepohrne. Pořadatelé by měli přihlédnout k faktu že atmosféry jsou obecně na ústupu a minimálně královskou třídu posunout výš aby potencionálním zájemcům poskytli větší manévrovací prostor při volbě vozu.

  • comment-avatar
    Lubino 10 years ago

    Za mě palec nahoru. Zajímavá auta, krasné počasí, prostě se to povedlo. Pro mě lepší než Esset cup.

  • DISQUS: 0