Salzburgring a obávaná zatáčka Fahrerlagerkurve

Salzburgring a obávaná zatáčka Fahrerlagerkurve

Rakouské tratě jsou velmi jedinečné. Ať už tím, že se nachází v krásné alpské přírodě, či samotným tvarem tratě. Velmi ojedinělou tratí je také Salzbu

Dění na Hungaroringu ve zkratce
ESET V4 Cup na Salzburgringu
Torbulentný víkend pre ProcarMotorsport

Rakouské tratě jsou velmi jedinečné. Ať už tím, že se nachází v krásné alpské přírodě, či samotným tvarem tratě. Velmi ojedinělou tratí je také Salzburgring, kam se poslední červencový víkend vydá i ESET V4 Cup se svou kategorií ESET TWC.

Salzburgring je vysokorychlostní trať, která vyrostla v roce 1968 a od té doby doznala minimálních změn. Změny samozřejmě přišly, trať se díky šikanám lehce zpomalila, ale Salzburgring i tak patří k mimořádně rychlým a mimořádně náročným tratím. A to jak fyzicky, tak i psychicky. Především zatáčka Fahrerlagerkurve, které předchází velmi rychlá Ostschleife, je pro spoustu jezdců „strašákem“.

Ostatně, jak říká loňský vítěz ESET V4 Cupu v kategorii Sprint Jakub Knoll, úsek mezi zatáčkami Ostschleife a Fahrerlagerkurve je to nejzajímavější, co Salzburgring nabízí.

„Salzburgring je obecně docela jednoduchý okruh, ale je velmi rychlý a to skrývá případná úskalí, například na těch klikatých rovinkách. Když je provoz tak při předjíždění pomalých aut o kolo zpět jde ztratit docela dost času, ale může přijít i kolize. Úsek mezi Ostschleife a Fahrerlagerkurve je určitě nejzajímavější místo na trati. Vloni s Mercedesem, pokud si pamatuji, se do ní brzdilo z rychlosti 275 km/h na 210 km/h. Největší hrozba spočívá v tom, když jsou v tom místě nějaké nečistoty, tak může dojít k nehodě ve velké rychlosti.“

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0