Salzburgring a obávaná zatáčka Fahrerlagerkurve

Salzburgring a obávaná zatáčka Fahrerlagerkurve

Rakouské tratě jsou velmi jedinečné. Ať už tím, že se nachází v krásné alpské přírodě, či samotným tvarem tratě. Velmi ojedinělou tratí je také Salzbu

Mičánek Motorsport se vrací na scénu FIA CEZ
Sandro Zeller zvítězil způsobem start-cíl
Šenkýř Motorsport 2013 – Most

Rakouské tratě jsou velmi jedinečné. Ať už tím, že se nachází v krásné alpské přírodě, či samotným tvarem tratě. Velmi ojedinělou tratí je také Salzburgring, kam se poslední červencový víkend vydá i ESET V4 Cup se svou kategorií ESET TWC.

Salzburgring je vysokorychlostní trať, která vyrostla v roce 1968 a od té doby doznala minimálních změn. Změny samozřejmě přišly, trať se díky šikanám lehce zpomalila, ale Salzburgring i tak patří k mimořádně rychlým a mimořádně náročným tratím. A to jak fyzicky, tak i psychicky. Především zatáčka Fahrerlagerkurve, které předchází velmi rychlá Ostschleife, je pro spoustu jezdců „strašákem“.

Ostatně, jak říká loňský vítěz ESET V4 Cupu v kategorii Sprint Jakub Knoll, úsek mezi zatáčkami Ostschleife a Fahrerlagerkurve je to nejzajímavější, co Salzburgring nabízí.

„Salzburgring je obecně docela jednoduchý okruh, ale je velmi rychlý a to skrývá případná úskalí, například na těch klikatých rovinkách. Když je provoz tak při předjíždění pomalých aut o kolo zpět jde ztratit docela dost času, ale může přijít i kolize. Úsek mezi Ostschleife a Fahrerlagerkurve je určitě nejzajímavější místo na trati. Vloni s Mercedesem, pokud si pamatuji, se do ní brzdilo z rychlosti 275 km/h na 210 km/h. Největší hrozba spočívá v tom, když jsou v tom místě nějaké nečistoty, tak může dojít k nehodě ve velké rychlosti.“

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0