RTR zbrojí na Barcelonu a mezitím si zkusil další Offroadmaraton, tentokráte v Trstěnicích

RTR zbrojí na Barcelonu a mezitím si zkusil další Offroadmaraton, tentokráte v Trstěnicích

Tým RTR Projects úspěšně absolvoval čtvrtý závod série Offroadmaraton 2013. Porazil všechny svoje známé soupeře a upevnil si tak vedoucí pozici v průb

The Most AUTOSHOW #2
5 momentů Davida Vršeckého
Malá ochutnávka z připravovaného filmu RUSH

Tým RTR Projects úspěšně absolvoval čtvrtý závod série Offroadmaraton 2013. Porazil všechny svoje známé soupeře a upevnil si tak vedoucí pozici v průběžném vedení, ale musel pogratulovat nové posádce s rychlou buginou.

Do čtvrtého závodu Offroadmaraton 2013 v Trstěnicích přijel tým RTR Projects s ambicemi na pódium ve třídě i celkově. „Po vítězné 24hodinovce v Dobřanech udělali mechanici na Wildcatu pořádný kus práce,“ říkal ještě před závodem šéf týmu RTR Projects Tomáš Miniberger. „Máme nový podvozek, o čtyřiadvacet hodin víc zkušeností a víme, že jsme schopni udržet krok se špičkou. Chceme být na bedně a ideálně chceme i vyhrát.“

A to se skoro povedlo. V cíli šestihodinového závodu, který jela posádka ve složení Tomáš Miniberger a závodící novinář Jan Červenka jen s jednou zastávkou a tedy na dva tříhodinové stinty, nechali za sebou všechny soupeře z Dobřan, Šiklova Mlýna i Mohelnice. O kolo rychlejší byla jen úplně nová bugina. „Jela svou vlastní ligu, nezbývá než pogratulovat. I tak jsme ale maximálně spokojeni. Zvýšili jsme svůj náskok na prvním místě celkově a hlavně jsme si dokázali, že můžeme jet minimálně stejně rychle jako ti nejlepší. A když se k tomu přidá spolehlivé auto a stabilní výkon jezdců, tak to bereme jako zasloužený výsledek,“ hodnotil Tomáš Miniberger po závodě.

„Pro mě byl tohle zatím nejtěžší závod série,“ řekl Jan Červenka, který Wildcata přebíral na konečné tři hodiny. „Trať byla extrémně rychlá a zároveň náročná, hodně se předjíždělo a někteří soupeři jeli opravdu tvrdě. O to víc pak chci smeknout před těmi co bojují fér. Mám radost, že jsme našli dobré nastavení Wildcatu a že můžeme jet stejně rychle jako osmiválcové speciály.“

Po vítězné 24hodinovce v Dobřanech mechanici Wildcata rozebrali téměř do šroubku, vyndali z něj tak dva metráky bláta, zase ho složili a vychytali drobnosti po konzultacích s dakarským matadorem Dušanem Randýskem, který RTR Projects pomáhá jako mentor. Jeden ze sponzorů týmu Liqui Moly dodalo nové náplně do motoru i převodovky. Wildcat v Trstěnicích fungoval perfektně, neplánovaně byl v boxech jen dvakrát, a z toho jen jednou s defektem, kdy prasknul ráfek. „Už v předchozích závodech se nám osvědčili ITP Tires, a nemáme jediný důvod s pneumatikami dál laborovat,“ říká Tomáš Miniberger.

Série OffRoadmaraton má teď dva měsíce prázdniny a další závod se jede až 31. srpna v Milovicích. To však neznamená, že by se nic nedělo, tým chce přestávku využít hlavně k tréninku. „V technických pasážích jsme si naprosto jistí, ale možná bysme mohli jet agresivněji ty rychlé úseky a některé dlouhé skoky. Dáme Wildcata dohromady a pojedeme trénovat. Zapracujeme ještě i nastavení podvozku, protože i tady cítíme potenciál… A uvažujeme o tom, že by byl trénink veřejný – jinými slovy, že bysme vzali pasažéry. Kdo by měl zájem?“ teatrálně se ptají oba jezdci a na tváři jim přitom hrají škodolibé úsměvy…

Teď se tým RTR Projects vrací zpátky na okruhy, kdy ho čeká 24hodinovka na SlovakiRingu s úplně novým závodním BMW M3 E46 GTR. „Pojedeme tenhle závod jako ostrý test před 24h v Barceloně, což bereme jako vrchol naší okruhové sezóny. Ale vydržte, fotky a podrobnosti budou následovat dřív než byste si mohli myslet,“ slibuje Tomáš Miniberger.

PR RTR Projects

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0