Roberto Ravaglia volá po třídě pro nezávislé týmy

Roberto Ravaglia volá po třídě pro nezávislé týmy

Šéf týmu ROAL Motorsport Roberto Ravaglia by chtěl, aby byla co nejrychleji znovu zavedena kategorie nezávislých jezdců a týmu, včetně finančních bonu

Borkovič má ještě naději na body z Argentiny
WTCC: Honda bude mít v Kataru šanci potrápit Citroën
Münnich Motorsport mění techniku, letos bude závodit s Chevrolety

Šéf týmu ROAL Motorsport Roberto Ravaglia by chtěl, aby byla co nejrychleji znovu zavedena kategorie nezávislých jezdců a týmu, včetně finančních bonusů pro nejlepší. V letošním roce totiž všichni jezdci s vozy TC1 bodují jen do celkového hodnocení.

Organizátoři FIA WTCC pro letošní rok přesunuli soutěž nezávislých, tzv. Yokohama Trophy do třídy TC2 a nezávislé týmy kategorie TC1 s Hondami a Chevrolety musí najít pořádný rozpočet, aby vůbec mohly konkurovat továrním vozům Citroën, Honda a Lada.

\”Pro soukromý tým ve WTCC, jako je ten náš, je velice obtížné vůbec sehnat potřebný rozpočet. Abychom odjeli kompletní sezonu, tak potřebujete opravdu hodně moc peněz a my stále nejsme v pozici, abychom bojovali proti továrním vozům. Rozdíl v časech na kolo je markantní. Abychom byli konkurenceschopní, museli bychom testovat vůz a RML by jej musel nadále vyvíjet, ale na to prostě nejsou peníze. Eurosport by měl zvážit rozdělení šampionátu na nezávislé a tovární týmy s nějakou finanční podporou, tak jak tomu bývalo v minulosti,\” má jasno Ravaglia.

Ravaglia také odpověděl na možnost přesunu jeho týmu do nového šampionátu TC3 Marcella Lottiho.

\”V současnosti neexistují žádné předpisy, není jasno, jaké vozy v tomto seriálu budou jezdit a jak vůbec tento šampionát bude probíhat. Abychom měli vůbec nějaký názor, budeme si muset ještě chvíli počkat. Vždy hledáme nové možnosti, kde závodit, ale pro příští rok se budeme snažit zůstat ve WTCC.\”

COMMENTS

WORDPRESS: 1
  • comment-avatar

    Ono by stačilo ze série vypoklonkovat tovární tým Citroenu, který se svým rozpočtem patří třeba do WEC, tam může směle soupeřit s Audi, Toyotou a Porsche, zrušit nesmyslně drahý světový motor, přeplňovaný 1,6 cpe se úplně všude, vím je jiná doba,ale udělat tři divize a motory třeba V8 4l, V6 3l a 2 l čtyřválce a budou závody jako břitva. Ravaglia se třeba nevyjádřil k TC3, protože už teď ví, že to bude utopie s cupovými vozy a přesouvat se někde po světě. Formát tří divizí, hodinový závod na jednu nádrž a jedny gumy a je vymalováno. Osm závodů po starých tratích v Evropě úplně stačí, týmy nebude ruinovat cestování po světě, tytéž předpisy v Americe, Asií i Austrálii a jednou za dva roky Top závod na některém z kontinentu!

  • DISQUS: 0