Po předcházejícím rozhovoru s novým jezdcem týmu Šenkýř Motorsport jakubem Knollem, vám nyní přinášíme další informace o týmu, jenž bude v letošní sez
Po předcházejícím rozhovoru s novým jezdcem týmu Šenkýř Motorsport jakubem Knollem, vám nyní přinášíme další informace o týmu, jenž bude v letošní sezóně hájit české barvy v prestižním seriálu ADAC GT Masters. Naše pozvání k rozhovoru tentokráte přijal šéf týmu, pan Robert Šenkýř.
Již se ví, kterých závodů se tým zúčastní?
Ano, s BMW Z4 GT3 pojedeme celý seriál ADAC GT Masters. To bude naše priorita pro rok 2015.
Jedno M3 E36 GTR a M3 E92 V8 GTR nasadíme i do FIA Zóny Střední Evropy a ESET Cupu. Zde by se mohla z testovacích důvodů objevit v 1-2 závodech i naše Z4 GT3.
Co se děje aktuálně v týmových dílnách a co vás čeká v nadcházejících dnech?
Vše se chystá na první rollout Z4 GT3 a M3 E92 GTR koncem března v Brně. Hned poté nás čekají nějaká měření v Německu a oficiální testy ADAC na Oscherslebenu. Intenzivně pracujeme také na přípravě zázemí pro ADAC.
Finišujeme také na autě pro Tomáše Erdelyiho a na mnoha dalších zákaznických vozů pro trackday akce.
Jak to vypadá s oznámením druhého jezdce?
Druhý jezdec k Jakubovi Knollovi je stále v řešení. Jednáme zde s několika adepty. Kromě rozpočtu hraje velkou roli hlavně jezdecké umění, spolehlivost a FIA začlenění (gold/silver/bronze). ADAC GT Masters vyžaduje velkou jezdeckou vyspělost. Nechci nic uspěchat.
Proslýchá se, že pojedete s částečnou podporou továrny BMW. Je možno specifikovat, jak bude tato podpora vypadat?
To je pravda. Díky dlouholetým vztahům s BMW Motorsport budeme mít při každém závodě k dispozici továrního inženýra a materiální podporu v podobě kamionu s díly.
Jaké jsou primární cíle pro první sezónu a jaký je výhled na další roky?
První rok bude velmi náročný – organizačně, logisticky, technicky a v neposlední řadě i ekonomicky. Už v jeho průběhu se ale ukáže, co dál. V květnu mám pozvánku na testování nového BMW M6 GT3. Někam v tomto smyslu bych náš tým rád posunul.
Jak se díváte na změnu technických předpisů D4 českého mistrovství pro rok 2015?
Záměrně jsem říkal, že se zúčastníme závodů FIA zóny a Esetu. Mistrovství ČR pro nás po znovuzavedení nízkých váhových předpisů přestalo být zajímavé. Nechceme naše auta rozřezávat a bastlit a snižovat tak jejich bezpečnost. O prodražování ani nemluvě. Jen pro zajímavost, v ADAC GT Masters se váha jednotlivých vozů upravuje před každým závodem……
Jen si říkám, jak může pár jedinců tak jednoduše změnit něco tak důležitého jako jsou váhové limity. Jsme jeden z mála tradičních týmů. Na náš názor se ale bohužel nikdo neptal. Na facebooku Autoklubu jsem se dočetl, že bude skvělá sezóna, protože prý do podoby technických předpisů poprvé nijak nezasahovaly týmy s vlastními zájmy. Toto je velmi úsměvné.
Přeji všem krásnou sezónu.
COMMENTS