„V porovnání s továrními týmy Audi, Toyota a Porsche má Nissan velmi nízký rozpočet,“ řekl pro České Okruhy Richard Divila, který se podílí na realiza
„V porovnání s továrními týmy Audi, Toyota a Porsche má Nissan velmi nízký rozpočet,“ řekl pro České Okruhy Richard Divila, který se podílí na realizaci japonského prototypu.
Richard Divila pracuje u Nissanu od roku 1995 a s vytrvalostními závody má bohaté zkušenosti. V současnosti soustředí svou pozornost na nový prototyp LMP1, jenž si automobilka pečlivě střeží a určitou formu prezentace chystá až na finálový zápas americké fotbalové ligy, který se uskuteční 1. února.
Divila pro České Okruhy uvedl, že stavba prototypu LMP1 je pro Nissan ohromnou výzvou. „Začínali jsme s čistým listem. Technická pravidla využíváme až na samou hranici. Pro Nissan je LMP1 více technickou než sportovní výzvou . Víme, že Audi na jejich domácím poli (ve vytrvalostních závodech) nemůžeme konkurovat. Navíc mají bezedné finanční prostředky. Nissan má v porovnání s Audi, Toyotou a Porsche velmi nízký rozpočet,“ řekl Richard Divila, který se v motorsportu pohybuje od šedesátých let.
Aleš Sirný
Foto: Nissan
COMMENTS
Co to jako má být za komentář? Já beru, že nemusí mít rozpočet jako Audi, ale šli do toho a tohle mi připadá jako dělání si alibi pro případ neúspěchu. No jsem zvědav.
Ostatně jsem zvědav i na Lamborghini, mají plán do roku 2018 a konečným cílem je LMP1.
[…] zůstává, že si Nissan zaslouží poklonu za odvahu. Jak už zmiňoval Richard Divila (čtěte zde), automobilce jde v prvé řadě o technologickou výzvu a teprve potom o sportovní […]