Do začátku letošního závodu 24h Le Mans zbývají jen hodiny, ale na poslední chvíli došlo ještě k úpravě BoP, tedy Balance of Performance. Tato techno
Do začátku letošního závodu 24h Le Mans zbývají jen hodiny, ale na poslední chvíli došlo ještě k úpravě BoP, tedy Balance of Performance. Tato technologie slouží k vyrovnání výkonnosti mezi jednotlivými vozy kategorie GTE. Zpomalení se dočká zejména Aston Martin, který obsadil v GTE Pro pole position.
Oba vozy Vantage GTE čeká omezený výkon turbodmychadla, a to na všech úrovních otáček motoru. Navíc také dojde k redukci palivové nádrže, a to o dva litry. Naopak všechny vozy v rámci GTE Pro budou o 5 kilogramů lehčí, tedy kromě Corvetty C7.R.
Změny se dotknou také třídy GTE Am, kde Porsche obsadilo první tři místa na startovním roštu. Vozy německé automobilky dostanou zvýšenou minimální váhu o 10 kilogramů na celkových 1289 kilogramů. Naopak jediné amatérské Ford GT, které nasadila stáj Keating Motorsports, se dočkalo snížení váhy o 10 kilogramů na 1285 kilogramů celkem.
COMMENTS
Má vyhrát Porsche a protože kvalifikace to nepotvrdila, musí být nastolen pořádek a nastaveny odpovídající parametry aby ostatní věděli kde je jejich místo.