Německá automobilka se letos během úvodních dvou závodů na Silverstonu a ve Spa věnovala přípravě na 24H Le Mans a nejnovější aero specifikaci s důraz
Německá automobilka se letos během úvodních dvou závodů na Silverstonu a ve Spa věnovala přípravě na 24H Le Mans a nejnovější aero specifikaci s důrazem na přilnavost proto na voze Porsche 919 Hybrid představila až nyní pro podnik 6H Nürburgring.
Poupravená je špička prototypu a zadní část vozu, v Barceloně na konci června natestoval s novým kitem Timo Bernhard a Brendon Hartley 1800 km. V táboře týmu začala okamžitě panovat spokojenost a ta se zatím potvrzuje i v rychlosti na trati pod hradem Nürburg.
Porsche zahájilo letošní premiéru vozu s vysokým aerodynamickým přítlakem na výbornou a v prvním volném tréninku na čtvrtý podnik letošní sezony Mistrovství světa vytrvalostních závodů 6H Nürburgring stanovilo nejrychlejší čas, který zajel Bernhard s vozem #2.
Naprostý opak ale prožívají vozy Aston Martin Vantage, kterým se v kategorii GTE během první jízdy po revizi Balance od Performance příliš nedařilo a dva vozy skončily mezi posledními. Astony mají nově stanovenou nižší váhu vozů (z 1193kg na 1188kg) a větší restriktor (z 29.5 mm na 29.7 mm).
COMMENTS