Německá automobilka chce vzdát hold svému ukončenému programu v královské třídě mistrovství světa vytrvalostních závodů, a tak se vůz Porsche 919 Hybr
Německá automobilka chce vzdát hold svému ukončenému programu v královské třídě mistrovství světa vytrvalostních závodů, a tak se vůz Porsche 919 Hybrid LMP1 do muzea ještě nechystá. Mistr světa Timo Bernhard si mezitím zajistil sedačku v ADAC GT Masters.
Porsche oznámilo, že ačkoliv se již prototyp 919 Hybrid nevrátí do závodů šampionátu FIA WEC, do muzea automobilky ve Stuttgartu se dostane až na konci příštího roku. Spekuluje se o tom, že se Porsche pokusí překonat různé rychlostní rekordy za využití hybridních technologií. Konkrétní plány však Porsche ještě nezveřejnilo.
I nadále si bývalí jezdci programu Porsche LMP1 shánějí sedačky pro příští sezónu. Brendon Hartley vstoupil do Formule 1 s týmem Toro Rosso a Timo Bernhard míří do série ADAC GT Masters.
Dvojnásobný šampion FIA WEC zůstává i nadále věrný značce Porsche a bude závodit s vozem 911 GT3 R. Posádku bude tvořit společně s Francouzem Kevinem Estrem. Bernhard bude jezdit v barvách rodinného týmu s názvem KÜS Team75 Bernhard, který si letos odbyl debut ve čtyřiadvacetihodinovém závodě ve Spa. Byť stáj začala zvažovat vstup do Blancpain GT Series, nakonec přeci jen zůstane nadále věrná ADAC GT Masters.
Timo Bernhard se v nadcházejícím roce opět objeví i v závodě 24h Le Mans, tentokrát však v kategorii GTE-Pro, do níž chystá Porsche nasadit čtyři vozy.
COMMENTS