Pit Stop Challenge po dvou kolech

Pit Stop Challenge po dvou kolech

Pit Stop Challenge je doplňková soutěž mechaniků, která se ujala už prvním kolem v Nogaru. Bez problémů se dá říct, že mechanici jednoho vozu tak troc

Setkání mistrů v pozdním termínu 23. a 24. listopadu
Na vodě i na suchu, Tomáš Pekař vyhrál oba mostecké závody
Nejlepší zbarvení všech dob: Porsche Brumos

Pit Stop Challenge je doplňková soutěž mechaniků, která se ujala už prvním kolem v Nogaru. Bez problémů se dá říct, že mechanici jednoho vozu tak trochu vyčuhují. Tým mechaniků, který se stará o vůz Audi R8 LMS Ultra číslo 13 týmu Belgian Audi Club Team WRT měl třikrát za sebou nejrychlejší čas při zastávce v boxech. Nebýt problému při pit stopu během závodu v Nogaru, možná by měli nejrychlejší časy ve všech 4 dosavadních závodech a vyhráli by tak oba závodní víkendy.

Už v Nogaru jsme se dozvěděli, že není nezbytně nutné být nejrychlejší, ale klíčem k úspěchu je vyrovnanost výkonů. V Nogaru se z vítězství radovali mechanici vozu Audi číslo 5, který patří týmu Phoenix racing a to i navzdory tomu, že v obou závodech měli až třetí nejrychlejší čas zastávky v boxech. Za nimi pak byly na bodech klasifikovány všechny tři vozy Audi týmu Belgian Audi Club team WRT, Mercedes č. 1 týmu HTP Gravity Charouz a McLaren č. 10 týmu Sébastien Loeb Racing.

V Zolderu nebyl pochyb o vítězném voze. Frank Stippler s Edwardem Sandströmem mohou být vděční svým mechanikům. V kvalifikačním závodě zvládla polovina týmů pit stop kolem 50 sekund až jedné minuty a ta druhá polovina měla čas přes jednu minutu. Belgičtí mechanici ale odbavili vůz č. 13 za 49,497 sekundy. Byli o sekundu rychlejší než druhý nejrychlejší tým Lamborghini Blancpain Reiter a o tři sekundy nejrychlejší, než další belgická Audina.

V hlavním závodě byla viditelná nadvláda mechaniků belgického týmu. Všechny tři vozy zvládly projet boxovou uličkou a samozřejmě také mezi tím vyměnit piloty a pneumatiky za méně, než 50 vteřin.

Máme za sebou dva závodní víkendy a oba vyhrál jiný tým, takže můžeme předpokládat, že i ostatní týmy se vynasnaží, aby se jim podařilo získat v dalším klání šek na 2000€.

Klasifikace po dvou podnicích:
Pos.       Car # Name of Team

1                 13           Belgian Audi Club Team WRT
2                 11           Belgian Audi Club Team WRT
3                 12           Team WRT
4                 10           Sebastien Loeb Racing
5                 5               Phoenix Racing
6                 24           Lamborghini Blancpain Reiter
7                 1               HTP Gravity Charouz
8                 21           BMW Sports Trophy Team Brasil
9                 2               HTP Gravity Charouz
10             9                 Sebastien Loeb Racing
11             14             Novadriver
12             51             AF Corse
13             28             SMS Seyffarth Motorsport
14             0                 BMW Sports Trophy Team Brasil
15             6                 BMW Sports Trophy Team India by Team India
16             35             Nissan GT Academy Team RJN

 

Zdroj: FIA GT Series

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0