Během uplynulého víkendu hostil Masarykův okruh závěrečný podnik ESET V4 Cupu, tedy mezinárodní série středoevropské zóny. Petr Fulín do Brna zamířil
Během uplynulého víkendu hostil Masarykův okruh závěrečný podnik ESET V4 Cupu, tedy mezinárodní série středoevropské zóny. Petr Fulín do Brna zamířil díky nabídce Carla Wittka, kterému pomáhá s jeho závodnickým rozvojem a s nímž už na sklonku srpna absolvoval hodinový vytrvalostní závod na Slovakiaringu. Kromě této závodní aktivity se ovšem Fulda posadil i do zcela odlišného vozu Stefana Wieningera a i s ním dokázal vybojovat stupně vítězů.
“Carlovi jsem jel do Brna pomáhat s nastavením jeho CUPRY TCR, v pátek se ale naskytla příležitost odjet i pár kol se Stefanovým Audi R8 GT4. Toto auto servisuje tým LMS Engineering, od kterého mám pronajatý vůz na letošní sezónu. Časy asi odpovídaly představě nás všech, a tak jsme se domluvili, že vytrvalostní závod pojedu i s ním,” říká ke zrodu netradičního závodního plánu Petr Fulín.
Zvládnout hodinový závod v rámci dvou odlišných posádek se zcela jinými vozy však nebylo jen tak: “Museli jsme doladit časy střídání, abych dostatečně brzo předal Carlovi řízení CUPRY a pak se nachystal na dojezd závodu s Audi, navíc se po půlhodině za volantem s přeplňovanou předokolkou přeorientovat na atmosférický motor s pohonem vzadu byla výzva.” Tuto výzvu Petr Fulín s kolegy zvládnul na výbornou, a tak nakonec s Carlem Wittkem bral vítězství v kategorii TCR a se Stefanem Weiningerem vybojoval pohár za třetí místo v rámci dané kategorie. “V první řadě děkuji oběma týmům za skvělou spolupráci a nabídku, kterou jsem nemohl odmítnout. Náramně jsem si to užil!” hodnotí brněnský víkend Petr Fulín.
COMMENTS