Petr Fulín včera představil nový vůz a stejně tak plány na letošní sezonu. My jsme Petra požádali o pár slov na aktuální téma a tak pokud vás zajímá,
Petr Fulín včera představil nový vůz a stejně tak plány na letošní sezonu. My jsme Petra požádali o pár slov na aktuální téma a tak pokud vás zajímá, co vše tato změna vozu přináší a co vše Fuldu čeká v následujících týdnech, jsou následující řádky určeny právě vám.
„Seat je krásné auto, ale jak jsme se dozvěděli již v mostě při prvním testu, budeme s tím mít hodně práce, ale tak je to prakticky u všech závodních vozů. Je to předokolka s turbomotorem, což bude oproti BMW velká změna, takže mě také čeká hodně práce. Je potřeba se s tím prostě popasovat. Je to hodně jiné ve srovnání s BMW, jelikož je tady spousta elektroniky a na to si budu muset zvyknout,“ prozradil Petr Fulín.
Fulína čeká v ETCC nová třída, noví soupeři, ale především také nová výzva.
„Se Seatem pojedu Single Make Trophy a i když nikde nejsou žádné oficiální informace, tak bysme se s těmito vozy mohli dostat až na číslo 12, což by znamenalo velmi silně obsazenou třídu v ETCC a samozřejmě tak i kvalitní závody. Navíc na tom autě toho moc nenastavíte, a proto očekávám velmi našlapané kvalifikace a více kontaktů v samotných závodech. Proto je nezbytné strávit před sezonou co nejvíce času na trati, abychom co nejlépe pochopili techniku a měli náskok před soupeři.“
Čeští fanoušci by Fuldu už nejraději viděli v nějaké sérii, nicméně plzeňský jezdec vysvětluje, jak vidí budoucnost se Seatem: „Nevylučujeme, že bychom se Seatem objevili v nějakém jiném šampionátu. V ETCC budeme pokračovat především z toho důvodu, abychom se pořádně naučili s autem a příští rok bysme se rádi objevili v TCR. Jestli k tomu však opravdu dojde, je příliš brzo konstatovat.“
„S celým týmem to bereme jako velkou výzvu, na kterou se však velmi těšíme. Jsme si vědomi, že nás čeká tvrdá práce přeorientovat ze zadokolky na předokoloku, ale tak to prostě je,“ dodal dvojnásobný vítěz FIA ETCC.
foto: Petr Frýba
COMMENTS
dejme tomu ale já tomu říkám,že stojí na místě…………má na víc,než se zahrabat v ETCC a k tomu v pohárovce
Moje řeč, já velmi doufal, že letos pojede TCR, ten vypadá hodně slibně. Tohle bude ztracená sezona, obávám se..
No pánové jediný problém jsou peníze a zase peníze kdo má prachy tak ten jede bohužel už se tolik nekouká coj si dokázal ale ukážeš prachy a seš náš jak se říká samozřejmě Fuldovi přeji mety nejvyšší a to je start ve WTCC.
hmm,dík za radu,to vím taky a říká se: Bez peněz,do hospody nelez,tak,že je to na stánek njn 🙂 JE PRAVDA,ŽE TO VYPADÁ,ŽE TADY JE SLUŠNĚ VYPADAJÍCÍ PROJEKT A NEMUSÍ TOLIK SVÉHO INVESTOVAT A TO BYL ASI FULÍNŮV NEJVĚTŠÍ ZÁJEM!
Pěkné auto,gratuluji. Petr dotáhl do konce to, co jsme v r. 2007 s Erikem Janišem a jeho starty se SEATem započali. Držím palce a doufám, že za rok budeme soupeřit v TCR…