Pedro De La Rosa se stal technickým a sportovním poradcem Techeetahu

Pedro De La Rosa se stal technickým a sportovním poradcem Techeetahu

Bývalý pilot Formule 1 Pedro De La Rosa se stal součástí momentálně nejlepší stáje Formule E Techeetah. Sedmačtyřicetiletý Španěl, který absolvoval v

Maxx Formule zavítá do Mostu
Víkendový přehled: Vellká cena Monaka nebo 500 mil Indianapolis
Staněk měl i v neděli důvod k radosti

Bývalý pilot Formule 1 Pedro De La Rosa se stal součástí momentálně nejlepší stáje Formule E Techeetah. Sedmačtyřicetiletý Španěl, který absolvoval v královně motorsportu celkem 104 velkých cen ve vozech stájí Arrows, Jaguar, Mclaren, Sauber a naposledy roku 2012 v HRT, bude u čínské stáje působit v pozici technického a sportovního poradce.

K týmu se De La Rosa připojí již před nadcházejícím závodem aktuální sezony Formule E, který se uskuteční již tuto sobotu v Římě. Půjde o vůbec první představení elektrického šampionátu v hlavním městě Itálie. “Jsem nesmírně potěšen, že jsem byl jmenován technickým a sportovním poradcem stáje Techeetah. Tým měl skvělý začátek sezony a v současné době vede v obou šampionátech, jak v šampionátu týmů, tak v šampionátu jezdců. Nicméně existuje řada oblastí, ve kterých se můžeme zlepšit a jako tým nikdy nepodceňujeme výzvy, které stojí před námi. Těším se na to, že v Techeetahu využiji svých zkušeností a technických znalostí, abych jim pomohl získat konkurenční výhodu v šampionátu,” řekl ke své nové pozici Pedro De La Rosa.

De La Rosa s Formulí E koketoval již v minulosti, tehdy ovšem ještě jako jezdec. V červenci 2015 totiž Španěl na britském okruhu Donington Park otestoval vůz stáje Aguriho Suzukiho Team Aguri. Stáj prvního Japonce, kterému se podařilo dokončit závod Formule 1 na stupních vítězů, působila v šampionátu v jeho úvodních dvou sezonách a roku 2015 se v Buenos Aires zásluhou Antonia Felixe Da Costy dočkala také jednoho vítězství. Před sezonou 2016-2017 byl ovšem tým prodán společnosti China Media Capital a přetransformoval se právě na Techeetah.

 

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0