Podívejme se na maďarský závod očima jezdce . Ihned po příjezdu jsem měl nutkání si projet trať a podívat se na všechny n
Podívejme se na maďarský závod očima jezdce .
Ihned po příjezdu jsem měl
nutkání si projet trať a podívat se na všechny nástrahy
či zatáčky. Ještě že jsem si sebou vzal kolo. Parťákem mi byl,
alespoň jednu jízdu Honza Rieger.
V prvním kole tréninku mi Honza pomohl i s navedením
na ideální stopu. Děkuji Honzovi a týmu Rieger Motorsport nejen za
instruktáž na kole, ale i radu a pomoc. Takhle si představuji
spolupráci mezi jezdci a stájemi.
Volné tréninky jsem využil hlavně na uklidnění sama sebe (přeci jen
po karambolu ze Slovenska to bylo složité) a poznání trati.
Týmový plán byl stanoven, dostat se s formulí na čas 2:05:999!!
V prvním tréninku jsem se ani nepřiblížil a čas 2:22:62 toho je důkazem.
Ve druhém konečně zlepšení na 2:13:240. V třetím tréninku se mi
bohužel dostal kamínek pod pedály + již zabrečeli pneumatiky = čas
2:14:067. O to větší motivaci jsem měl pro kvalifikaci.
A vyšlo to, čas
v kvalifikaci 2:05:723. Do závodu samotného jsem jel naplno, více
energie a odhodlání, ale čas se již nezlepšil – kolem 2:06. Někdy to
prostě nevyjde dle našich představ. I tak je krásné získat 3. místo
a potěšit se s pohárem na stupních vítězů.
Celý okruh bych zhodnotil asi takto:
Na začátku dojmy rozpačité, neměl jsem ani tušení co mě na dráze čeká
nebo překvapí. Naštěstí nám přálo počasí a postupně jsem se uklidnil. Což
je časech krásně vidět. Ale nebýt mechaniků z Racing Engineering
a jmenovitě pana Koldinského, kteří dali auto po nehodě dohromady,
vůbec bych si nezajezdil. Pánové děkuji za skvěle odvedenou práci!!
Maďarsko nemůžu hodnotit jinak něž výborně. Navíc znovu na bedně,
tentokrát to pro mne bylo těžší než-li se zdálo. O to víc si bronzu vážím.
Chtěl bych diváky pozvat na naši domácí půdu mosteckého autodromu. Dne
17.7. jedeme doma!!
Přijďte se pobavit a užít si krásného závodění.
Zdroj: Lutopol Racing Team
COMMENTS