Paffet zkritizoval bodový systém superlicencí ve Formuli 1

Paffet zkritizoval bodový systém superlicencí ve Formuli 1

Tovární jezdec Mercedesu v DTM Gary Paffet pořádně zkritizoval nový bodový systém pro získání superlicence ve Formuli 1. Od příštího roku bude muset m

Wittmann vs. Mortara, o víkendu vyvrcholí boj o titul v DTM
Mücke Motorsport a ART Grand Prix odchází z DTM, Mercedes nasadí pouze šest vozů
Ekströma čeká v Hockenheimu dvojitá směna: DTM i MS v rallyekrosu

Tovární jezdec Mercedesu v DTM Gary Paffet pořádně zkritizoval nový bodový systém pro získání superlicence ve Formuli 1. Od příštího roku bude muset mít jezdec, který bude chtít závodit v F1, 18 let, mít platný řidičský průkaz a v nižších sériích nasbírat celkem 40 bodů.

“Souhlasím s touhle teorií, ale opomenout některé šampionáty, tím myslím hlavně DTM, je dost velkou chybou,” stěžuje si bývalý šampion DTM.

“Vždyť DTM je skvělý šampionát, kde se toho mladí jezdci spoustu naučí. Reprezentujete značku, závodní vozy jsou na velmi vysoké úrovni, mají spoustu přítlaku a výkonu a navíc závodíte proti skvělým jezdcům. Takže co se naučíte v DTM je velmi důležité. Na bodovém systému je podle mě ještě potřeba zapracovat,” dodal Paffet.

Například Paul di Resta zvítězil v DTM v roce 2010 a o rok později už závodil v F1 v týmu Force India. To by se mu s novým bodovým systémem nepovedlo.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0