Podle továrního jezdce Audi, Olivera Jarvise, nejde tým Audi do závodu s přesvědčením, že Toyota opět selže. Jezdec Audi nevěří, že první dva závody F
Podle továrního jezdce Audi, Olivera Jarvise, nejde tým Audi do závodu s přesvědčením, že Toyota opět selže. Jezdec Audi nevěří, že první dva závody FIA WEC a Le Mans test před 14 dni dny, dokázaly výraznější převahu německých vozů R18 e-tron quattro.
Jarvis, který letos bude v Le Mans startovat už potřetí, tentokrát s Marcem Geném a Lucasem di Grassim, k tomu dodal: \”Všichni neustále tvrdí, že Toyota je mimo, ale my takto neuvažujeme.\”
Naznačil také, že velký rozdíl mezi Audi a Toyotou v kvalifikaci ve Spa nepředstavuje závodní tempo v Le Mans.
\”V kvalifikaci jsme byli rychlí díky novým pneumatikám, ale vytrvalostní závodění není prakticky vůbec o kvalifikaci. Vypadalo to, že nejsou schopni dostat maximum z pneumatik, ale na druhou stranu měli ve Spa mnohem menší opotřebení pneumatik, než my. Toyota se v závodě určitě dostane do tempa.\”
Jarvis také potvrdil, že díky větší nádrži může Toyota být déle na trati a to může být rozhodující.
\”Pokud pojedou o jedno kolo navíc budeme muset být rychlejší o pět nebo šest desetin sekundy. Pokud pojedou tankovat o dvě kola později, už to dělá 1,2 sekundy.\”
Při testech na Le Mans před 2 týdny bylo Audi rychlejší o pět sekund, než nejrychlejší Toyota. Jarvis ale dodal, že Audi, v rukou Loica Duvala, simulovalo kvalifikační kolo.
\”Loic zajel kvalifikační kolo, což podle nás Toyota neudělala. Navíc měl čisté kolo, což může v Le Mans dělat okolo 4 sekund.\”
Autosport.com
Foto: Audi Sport
COMMENTS
No už jsem to psal , buď Toyota silně mlží nebo je momentálně nekonkurence schopná.U Audi jsou asi nervózní aby z toho nebylo překvápko.
Když Toyota vyhraje Audi v Le Mans končí a pokračovat bude koncernový vůz Porsche nafta bude pohánět náklaďáky a né závodní auta, i když polovina produkce osobních vozů Audi jezdí na naftu.Snižování objemů závodním dieselům nehraje do karet hlavně z toho důvodů skončil i Pegueot.