O sezóně po sezóně s …. Petrem Semerádem a Tomášem Koreným

O sezóně po sezóně s …. Petrem Semerádem a Tomášem Koreným

Ostrá část sezóny 2016 je již minulostí a tak nadešel čas na hodnocení a vzpomínání na uplynulé týdny, které byly nabity nejen spoustou závodních akcí

Není spojka, nejsou závody ….
Třetí podnik ESET V4 Cupu proběhne na autodromu v Mostě
ESET V4 Cup zahájí svou čtvrtou sezonu na Hungaroringu

Ostrá část sezóny 2016 je již minulostí a tak nadešel čas na hodnocení a vzpomínání na uplynulé týdny, které byly nabity nejen spoustou závodních akcí, ale také novými životními zážitky pro nejednoho jezdce.

Na následujících řádcích se dozvíte, jak své letošní počínání hodnotí jezdci týmu Křenek Motorsport Petr Semerád a Tomáš Korený.   

 

  1. Sezóna 2016 je již minulostí, jak jsi spokojen se svými výsledky?

PS: Letošní sezóna byla moje vůbec první na okruzích a v monopostech. Myslím, že jsem ukázal že jsem dostatečně rychlý na to abych pokračoval dál. Myslím, že na první sezónu to vůbec nebylo špatné. Hlavní cíl byl letos najíždět kilometry a učit se jezdit v chumlu. Řekl bych, že to se podařilo a k tomu jsem získal i nějaké pěkné umístění.

TK: Bohužel výsledky letos nedopadly úplně podle představ, doufal jsem alespoň v top 3 v ETCC, kde mi to bohužel uteklo spíš kvůli smůle, byl tam minimální rozdíl, takže mě to trošku mrzelo. Na druhou stranu si myslím, že jsem se v této sezóně naučil zatím nejvíc za celou kariéru, byla to moje první zkušenost s celoevropským pohárem, obzvláště na konci sezóny jsem se dostal do tempa, bohužel hodně mi ublížila i neúčast na Nordshleife. Celkově jsem ale spokojený s celou sezónou, mám spoustu nových zkušeností, které budu chtít zužitkovat v příštím roce.

 

  1. Který ze závodů byl pro Tebe nejnáročnější?

PS: Nejnáročnější byl určitě můj první závod na Hungaroringu. V tréninkách jsem v autě seděl poprvé a snažil jsem se s tím co nejrychleji naučit. Byl to pro mne velice obtížný víkend.

TK: Můj nejnáročnější ale zároveň nejkrásnější závod bylo ETCC ve Vila Real. Věnoval jsem tomu největší přípravu, závodit ve městě je úžasná zkušenost, doufám že se mi to zase někdy poštěstí. Zároveň to bylo velmi děsivé, kolikrát jsem měl pocit, že jedu opravdu za hranou. Navíc tam byla velmi magická atmosféra, sešlo se spousta lidí, všichni velmi nadšení pro náš sport.

 

  1. Kdo byl v letošním roce Tvým největším soupeřem?

PS: Největším nepřítelem a zároveň kamarádem a týmovým kolegou byl Tomáš Korený. Tomáš je skvělý závodní jezdec a byla to skvělá sezóna s ním po boku. Často mi velice dobře radil a pomáhal mi, jelikož mi oproti němu scházely zkušenosti.

TK: Největšími soupeři mi letos určitě byli Kevin Hingenhöfel a Petr Semerád. Oba mladí talentovaní piloti jako já, probíhalo tam asi největší soupeření a srovnávání. Pak určitě Vašek Šafář a Niklas Mackashin, kteří oba vyhráli svoje kategorie a tak byli tím mužem, kterého jsem se snažil porazit.

 

  1. Na který z momentů budeš nejraději vzpomínat?

PS: Určitě na letošní Slovakia Ring. Oba závody byly naprosto úžasné. První závod jsem měl úžasný souboj na hraně možností s Tomášem Koreným. Byl to skvělý závod plný adrenalinu, i přes to, že jsem nakonec tuto heroickou bitvu prohrál v prvním závodě. V druhém závodě, který byl zároveň mým prvním na vodě jsem si spravil chuť. Dokázal jsem Tomáše předjet a s velkým náskokem dojet na druhém místě před ním.

TK: Nejlepším momentem pro mě určitě bylo poslední kolo a vítězství v Magny Cours. Tam není moc co dodat, infarktový závěr závodu, oba jsme ze sebe dali maximum, souboj kolo na kolo a mě se povedlo vyhrát.

 

  1. Co Ti dal letošní ročník a co vnímáš jako jeho největší pozitivum?

PS: Letošní rok mi toho dal opravdu mnoho. Přišel jsem do něčeho nového a dokázal jsem být konkurence schopný. Získal jsem mnoho nových zkušeností, přátel a schopností.

TK: Jak jsem již říkal, za tenhle rok jsou se naučil asi nejvíc za celou kariéru. Úplně jiné auto, musel jsem se naučit jiný styl, jiné souboje, kontakty mezi auty. Bylo toho hrozně moc, a já jsem rád, že jsem všechno zvládl bez větších problémů.

 

  1. Co Tě čeká v průběhu zimní přestávky?

PS: Během zimní přestávky vyměním monopost za  rallyový speciál a budu se účastnit amatérských podniků v rallyovém speciálu Mitsubishi Lancer Evo IX. Budu se tak po roce vracet zpět do tohoto soutěžního vozu. Už se nemůžu dočkat.

TK: Přes zimu se budu připravovat na simulátoru, taky chci věnovat hodně času fyzické přípravě. Je důležité nevypadnout přes zimu ze cviku, takže mám v plánu i nějaké halové motokárové závody.

 

Výsledky v sezóně 2016:

FIA ETCC – S1600

Tomáš Korený – P4

ESET Twingo Cup

Petr Semerád – P9 (Junior class P3)

ESET L21 Remus Formula Junior
Tomáš Korený – P3
Petr Semerád – P4

 

foto: Petr Frýba, archiv jezdců

14729404_1072475506202683_30411389505247794_n 14702273_1072475829535984_8225913460308596292_n 14642148_1072476029535964_7588217082635452896_n 13932868_1757808461103669_2174238904170108065_n 13718721_986396801477221_4143148496402092535_n 13710065_986397064810528_7378604508420515801_n 13707651_986396768143891_857349572357804317_n 13680955_986396698143898_4957366533007843350_n 13612156_1741635226054326_4437531726324702617_n 13612156_1741635172720998_2671778344759080188_n 13603298_1741635399387642_73424372983867697_o 13600290_1741635382720977_4417261486729192845_n 13599773_1741635479387634_7375394746553446887_n 13567084_1741635222720993_4797766314130124528_n 13567040_1741635396054309_2404225737739507365_n

 

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0