O jedno auto méně a přesto v plné síle

O jedno auto méně a přesto v plné síle

Po ne zcela vydařeném závodním víkendu na Slovakia Ringu čeká na jezdce týmu Duck Racing další závodní víkend Mezinárodního mistrovství České Republ

ESET Sprint vede Konopka s Rzepeckim
Brněnské stříbro přineslo Kusínovi s Válkem zisk mistrovského titulu v šampionátu FIA CEZ!
Souboj těch nejlepších vyhrál Michael Vorba


Po ne zcela vydařeném závodním víkendu na Slovakia Ringu čeká na jezdce týmu Duck Racing další závodní víkend Mezinárodního mistrovství České Republiky okruhové DIVIZE 4, jehož dějištěm bude již tento víkend brněnský Masarykův okruh.

\”Do Brna jedem komplet a to i přes to, že mé auto je po havárii na Slovensku neopravitelné,\” říká na úvod šéf týmu Petr Kačírek.

\”Do sprintů vedle Dana Skalického za náš tým nastoupí nový jezdec Michal Petrů. Ten v minulých týdnech koupil auto od Dana Suchého a u nás si odbude svou premiéru v českém mistrovství. Michal je jezdec, který má zatím pouze zkušenosti z \”nemistrovských\” soutěží a našim úkolem bude jej podpořit, poskytnout mu servis, zázemí a všechny naše zkušenosti,\” dodává Petr Kačírek.

Mimo sprintů se tým soustředí především na závod ve vytrvalosti, ve které je Daniel Skalický velice blízko k obhajobě loňského titulu republikového šampióna.

\”Dana ve vytrvalosti opět podpoří Lumír Firla a na mne tak tento víkend zbude nezvykle pouze role manažera. O nedostatek práce se však nebojím, protože do vytrvalosti nastoupí s druhým autem i Michal Petrů s Danem Suchým, takže tento víkend budeme mít opravdu na pilno.\” uzavírá Petr Kačírek výčet novinek před brněnským závodním víkendem.

Harmonogram Masaryk racing days:

Pátek 13. září
14:10 – DIVIZE 4 +2.000 – 1. kvalifikace – 30 min
16:00 – DIVIZE 4 +2.000 – 2. kvalifikace – 30 min
17:00 – ENDURANCE – kvalifikace – 40 min

Sobota 14. září
10:35 – DIVIZE 4 +2.000 – 1. závod
14:20 – ENDURANCE – warm-up – 10 min
16:30 – ENDURANCE – závod – 120 min

Neděle 15. září
12:20 – DIVIZE 4 +2.000 – 2. závod

PR
foto: Petr Frýba

\"FRYB1314\"

COMMENTS

WORDPRESS: 0