Poslední závod sezóny poháru Carbonia Cup tradičně zavítal na Autodrom Most a tým Lukamotorsport byl u toho. Nadupané týmové Corvetty se tentokrát mus
Poslední závod sezóny poháru Carbonia Cup tradičně zavítal na Autodrom Most a tým Lukamotorsport byl u toho. Nadupané týmové Corvetty se tentokrát musely sklonit před týmovými Nissany. Postupné vylepšování japonské techniky přináší ovoce.
Chladné, leč slunečné počasí panovalo po celou neděli 11.10. 2015. Startovní listina čítala kolem stovky přihlášených jezdců, ve všech skupinách a objemových třídách bylo tedy s kým závodit.
Ve skupině B5 (nad 3500 ccm) jela za Lukamotorsport letošní stálá čtyřka s Janem Marečkem a Liborem Milotou na Nissanech GT-R a Stanislav Šedivec a Anton Alexejev na vozech Corvette. Do skupiny B4 (do 3500 ccm) si z kopců odskočil Tomáš Čanda s BMW M3.
Zatímco po většinu sezóny udávala tón spíše Šedivcova Corvette ZR1, nyní foukal pověstný vítr do plachet Nissanům Marečka a Miloty. Snaha týmu dostat japonské stroje na úroveň těch amerických se tedy pomalu naplňuje. Obě GT-R se v kvalifikaci dostala pod 1:50 min., Jan Mareček si pochvaloval svůj osobní rekord s časem 1:47 min.
V samotném závodě pak Mareček skončil na 2. místě, následoval Milota, Šedivec a Alexejev. Jednorázový start Čandy v letošním roce skončil rovněž úspěchem, když M3 dovezl na 3. místě v B4.
Nyní čeká tým zhodnocení letošní sezóny a během zimní přestávky pak příprava na sezónu následující.
Ať se kola točí.
Lukamotorsport
COMMENTS