Nicky Pastorelli s 8 let starou Corvettou vybojoval pole position v Dubaji

Nicky Pastorelli s 8 let starou Corvettou vybojoval pole position v Dubaji

Nizozemský pilot Nicky Pastorelli ukázal, že nepotřebujete nejnovější techniku k tomu, abyste zajeli nejrychlejší čas v kvalifikaci. Díky času 1:57.28

Adam Christodolou: \”Na domácí závod se už moc těším!\”
Fenomenální Engel zajistil Mercedesu pole position na Nürburgringu
Mercedes vládne vytrvalostním závodům, v Abu Dhabi si připsal vítězství tým Black Falcon

Nizozemský pilot Nicky Pastorelli ukázal, že nepotřebujete nejnovější techniku k tomu, abyste zajeli nejrychlejší čas v kvalifikaci. Díky času 1:57.282 se Corvette C6-R specifikace 2006 týmu V8 Racing postaví na startovním roštu závodu Dunlop 24h Dubai na první místo.

Nizozemskou Corvettu bude Pastorelli sdílet s posádkou Wolf Nathan, Danny Werkman, Rick Abresch a Alex van ‘t Hoff. Hned za nimi se na start postaví vítězný tým z loňska, tedy tým Abu Dhabi by Black Falcon s posádkou Al Qubaisi-Bleekemolen-Schneider-Simonsen a jak jinak, než s nejúspěšnějším vozem třídy GT3 ve vytrvalostních závodech, Mercedesem SLS. Třetí místo si zajistila posádka Klohs-Ragginger-Asch-de Phillippi týmu Fach Auto.

\”Bylo to skvělé. Ráno jsme s autem odjeli pouze dvě kola, ale i tak sedlo v kvalifikaci náramně. Nejdůležitější však bylo, že jsme vychytali ten správný moment, neměli jsme před sebou pomalejší soupeře, všechno sedělo jak mělo a já jsem neudělal žádnou chybu. Výsledný čas byl kombinací těchto faktorů. Nicméně nečekal jsem tak výborný čas. V závodě samozřejmě tak rychlí nebudeme. Budeme mít dovážené auto, plnou nádrž a navíc nemůžeme držet takové tempo celých 24 hodin. Budeme se snažit být nejrychlejší a uvidíme, jak nám to půjde. Jediná opravdová výhoda toho, že startujeme z prvního místa je to, že pokud se stane v první zatáčce nějaká hromadná havárie, budeme mít větší šanci z ní vyváznout,\” okomentoval kvalifikaci Nicky Pastorelli.

Český tým RTR Projects s vozem BMW M3 GTR zaznamenal v kvalifikaci nejrychlejší čas s hodnotou 2:14.126, díky kterému zítra odstartuje ze třetího místa ve třídě A5. Celkově patří bílo-oranžovému vozu 51. místo. Posádka Jana Šťovíčka, jenž se v Gallardu týmu Leipert střídá s Webbem, Tutumluem, Lopezem, Mulem a Morim odstartuje z 20. místa (17. místo A6).

Další dva jezdci, kterým budou držet pěsti čeští i slovenští fanoušci jedou ve třídě 997. Miro Konopka letos nestartuje s vlastním vozem, ale v týmu Car Collection, který odstartuje ze třetí pozice ve třídě 997 a Vladimíru Hladíkovi s týmem Speedlover patří sedmá příčka ve třídě.

CZO – Ondřej Laušman
Foto: 24h Series

COMMENTS

WORDPRESS: 6
  • comment-avatar

    […] – sumář kvalifikačního dne – zde […]

  • comment-avatar
    Šáárka Pechočová 11 years ago

    Není to ješta ta stará, dobrá Corvetta Talkanitzů, která vyhrála v Brně Epilog…? 🙂

    • comment-avatar
      Ondřej Laušman 11 years ago

      Není, Talkanitsové měli ještě starší typ C5.R 😉

  • comment-avatar

    Talkanitzové měli vůz ještě specifikace GT-1. Pane Laušman je ta Pastoreliho Corvetta specifikace GT-2 se kterou jezdil GT open? Nebo je to GT-3,můžou v Dubaji GT-2 vůbec startovat?Děkuji předem za odpověď!

    • comment-avatar
      Ondřej Laušman 11 years ago

      info z Dubaje: je to ex-GT1, předělaná na GT2. Šasi č. 005, se kterou dříve jezdil Hezemans.

  • comment-avatar

    Moc Vám děkuji, myslel jsem si to Corvetty specifikace GT-3 jsou snad jen v ADAC.

  • DISQUS: 0