Nejcennější letošní body:  Abraham v Assenu bojoval proti Ducati  a dokončil jako třetí nejlepší motocykl CRT

Nejcennější letošní body: Abraham v Assenu bojoval proti Ducati a dokončil jako třetí nejlepší motocykl CRT

Karel Abraham dokončil Velkou cenu Nizozemí na okruhu v Assenu na patnáctém místě a vyrovnal tak své nejlepší umístění letošní sezony. Pro českého jez

Kout byl v Assenu nejrychlejší v tréninku
První pódium sezóny pro Ondru Ježka
Zárubovi v Assenu chybělo potřebné štěstí

Karel Abraham dokončil Velkou cenu Nizozemí na okruhu v Assenu na patnáctém místě a vyrovnal tak své nejlepší umístění letošní sezony. Pro českého jezdce jde o nejcennější letošní výsledek, dokázal totiž bodovat v konkurenci všech jezdců. Závod totiž dokončilo kompletní startovní pole kromě Lukáše Peška, který však odstupoval z poslední pozice. Mezi motocykly specifikace CRT skončil Abraham třetí a dosáhl tak na nejlepší letošní výsledek. Závod MotoGP vyhrál devítinásobný mistr světa Valentino Rossi. Na nejvyšším stupni stál poprvé od podzimu 2010.

Karel Abraham:

„Je to sice zase jen jeden bod, ale vyjel jsem ho v plné konkurenci. Určitě je to nejcennější letošní bod, na druhou stranu je frustrující vědět, že to mohlo být o hodně lepší. Celý závod jsem odjezdil ve skupině s Pirrem a Iannonem na prototypech Ducati, kterým ale nejsme schopní se současným motorem konkurovat. Takže přestože jsem je v zatáčkách dojížděl a v podstatě mě brzdili, na rovinkách jsem neměl dostatečný výkon na to, abych je předjel. Na výjezdu před nejdelší rovinkou na okruhu jsem byl těsně za nimi, na konci rovinky jsem ztrácel klidně sto metrů, po dvou zatáčkách jsem je zase dojel. A to se pořád opakovalo. Randy De Puniet, který byl na začátku ve skupině s námi, využil chyby obou Ducati a podařilo se mu kolem nich prosmýknout, já jsem pak dokázal stejným způsobem využít chyby Pirra a dostal se mezi něj a Iannoneho, v předposledním kole jsem ale udělal chybu já a spadl jsem se zpátky na Pirra.“

 Marco Grana, šéfmechanik Cardion AB Motoracing

„Pro nás to byl skvělý závod, dokázali jsme bojovat s Ducati a především s Pirrem, který má nový podvozek pro tovární stroj. Problém je, že Ducati je na rovinách rychlejší než my a kvůli tomu je v podstatě nemožné je předjet. Když jel Karel sám, zajížděl podobný čas jako Espargaro, který dojel osmý. Víme, že máme na mnohem víc, ale když startujeme ze sedmnáctého místa, těžko můžeme bojovat o nejlepší desítku. Motorka funguje velmi dobře, po testech v Barceloně jsme hodně vylepšili nastavení. Myslím, že na Sachsenring můžeme jet s dobrými vyhlídkami na to, že se dokážeme dostat před Ducati.“

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0