Montoya, di Resta a Giovinazzi v Le Mans?

Montoya, di Resta a Giovinazzi v Le Mans?

Juan Pablo Montoya a Paul di Resta mají společného více než jen minulost ve Formuli 1. Zdá se, že by oba mohli totiž letos startovat v nejslavnějším v

24h Le Mans – Kobajaši ve warm-upu nejrychlejší
24h Le Mans – Pozávodní reakce TF Sport
Nielsen potřetí v Le Mans, letos v barvách Ebimotors

Juan Pablo Montoya a Paul di Resta mají společného více než jen minulost ve Formuli 1. Zdá se, že by oba mohli totiž letos startovat v nejslavnějším vytrvalostním závodě na světě, tedy ve 24h v Le Mans. A připojit by se k nim mohl i současný rezervní pilot stáje Sauber, Antonio Giovinazzi.

Řada médií informuje, že Montoya je v hledáčku týmu United Autosports pro jeden ze svých vozů Ligier P217 Gibson ve třídě LMP2. Dvaačtyřicetiletý pilot by přinesl velké zkušenosti, které navíc letos právě rozšiřuje v sérii IMSA právě o závodění s prototypy.

Pokud by se tak stalo, byl by Kolumbijec po Fernandu Alonsovi druhým pilotem mířící pro takzvaný Triple Crown. Montoya má k němu ovšem blíž, protože dokázal už vyhrát nejen Velkou cenu Monaka, ale dvakrát také 500 mil v Indianapolis. Ale ve třídě LMP2 by to měl těžké, protože do neoficiálního titulu Triple Crown se počítají jen celková vítězství v Le Mans.

United Autorsports ovšem hledá piloty rovnou dva. Kromě Montoyi je ve hře také dralší bývalý pilot Formule 1, a to Paul di Resta. Tato dvojice by mohla doplnit současné dvě posádky ve složení Filipe Albuquerque, Phil Hanson, Hugo de Sadeleer a Will Owen.

Britský pilot má zkušenosti zejména z formulí a také z vozů DTM, ale letos už absolvoval právě s týmem United Autosports dva závody v zámořské IMSA, kde svými výkony zaujal. Zejména pak v Sebringu.

Ve hře o start v Le Mans je také současný rezervní pilot stáje Sauber ve Formuli 1, a to Antonio Giovinazzi. Ital byl potvrzen jako jeden z kandidátů na sedačku u továrních vozů Ferrari 488 GTE.

Čtyřiadvacetiletého závodníka údajně v květnu čeká testování s týmem AF Corse, po kterém se rozhodne, zda dostane šanci. Ital má ovšem výhodu díky svým krátkým stintům v asijské sérii Le Mans, ELMS a také dvěma startům s prototypem LMP2 přímo ve FIA WEC.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0