Německý tým Phoenix Racing potvrdil, že v letošní sezoně nasadí dva vozy Audi R8 LMS ultra do šampionátu Blancpain Sprint Series, který vznikl z popul
Německý tým Phoenix Racing potvrdil, že v letošní sezoně nasadí dva vozy Audi R8 LMS ultra do šampionátu Blancpain Sprint Series, který vznikl z populární FIA GT Series. Tým si také pojistil služby obou mistrů světa GT1 z roku 2012 Markuse Winkelhocka a Marca Bassenga.
Zdálo by se celkem logické, aby právě tito dva borci vytvořili posádku spolu, ale v týmu Phoenix Racing se rozhodli trochu zamíchat sestavou. Marc Basseng, který se vrací do světa GT závodů po roce stráveném ve FIA WTCC bude tvořit posádku s mladičkým Alessandrem Latifem. Tento britský jezdec je stále ještě benjamínkem, vždyť v dubnu oslaví teprve 18. narozeniny. Bude tedy velmi zajímavé sledovat právě tuto posádku.
Markus Winkelhock měl vloni startovat, stejně jako Basseng, také ve WTCC, nicméně nebylo tomu tak a díky tomu se synovec Joachima Winkelhocka mohl s týmem Phoenix Racing zúčastnit čtyřiadvacetihodinovky ve Spa nebo finále FIA GT Series v Baku. Winkelhock bude sdílet kokpit s Nikim Mayr-Melnhofem, který po loňském třetím místě ve FIA GT Series odešel od týmu Belgian Audi Club team WRT.
\”Jsme velmi spokojeni s naší jezdeckou sestavou. Niki Mayr-Melnhof vloni potvrdil, že už je velmi vyzrálým jezdcem, když se mu podařilo získat třetí místo ve FIA GT Series. Alessandro Latif je mladý talent s vynikajícím výsledky, který prokázal svou rychlost hned při svých prvních dvou testech s Audi. Společně s Marcem Bassengem a Markusem Winkelhockem jsme v perfektní pozici v boji o titul,\” podělil se o své pocity šéf týmu Ernst Moser.
Foto: Phoenix Racing
COMMENTS
Marc Basseng a Markus Winkelhock mistři světa GT1 – no slušelo by se podotknout, že toto mistrovství světa vozů GT1 bylo kompletně odježděno s vozy kategorie GT3, čímž defacto Ratel a “jeho” SRO definitivně pohřbil kategorii vozů GT1 a tím “nas…” spoustu týmů, které byly ještě koncem léta ubezpečovány, že s v roce 2012 pojede s vozy GT1 …
Není důvod to neustále omílat. Naprostá většina lidí to ví. To, že vám se to nelíbilo, protože tam jezdily vozy GT3 je úplně jedno. Prostě to bylo oficiálně MS GT1 a nezmění to ani to, že tenhle název nepodporujete.
Máte pravdu, naprostá většina lidí ví co zasel Ratel, GT3 nikdy nebudou GT1 srovnávám časy ve Spa a pár vteřin jim pořád chybí, ale cenově už GT3 bývalé GT1 dohánějí. A v MR 15 let stará GT1 válcuje nové GT3 to mi také nikdo nevymluví!