Rakouský Salzburgring hostil o uplynulém víkendu čtvrtý závodní víkend ESET V4 Cupu. Součástí tohoto klání, ke kterému se sjeli jezdci z nejrůznějších
Rakouský Salzburgring hostil o uplynulém víkendu čtvrtý závodní víkend ESET V4 Cupu. Součástí tohoto klání, ke kterému se sjeli jezdci z nejrůznějších koutů Evropy, byl i hodinový vytrvalostní závod na jehož start se postavil také brněnský závodní Milan Valášek z Racing ADS Teamu.
Po dvou závodech za volantem vozu Renault Clio se Valášek vrátil na okruhy se speciálem Ginetta G50 specifikace GT4 a návrat to byl v skutku podařený.
Valášek dokázal v konkurenci silnějších vozů, jakými jsou dnes již legendární Porsche 997 či zbrusu nový Chevrolet Camaro vybojovat první místo ve třídě -3.500 a zároveň také druhé místo absolutně!
\”Myslím, že v Rakousku jsme byli svědky, toho jak by to mohlo v budoucnu vypadat. Hodinový formát se mi zdá v současné ekonomicky nelehké době nejpřijatelnější a navíc také velice atraktivní. Hodinová vytrvalost znamená, že se jede sprintem od začátku až do konce a není zde prostor pro žádnou chybu. Jsem rád, že nám tady vše klaplo. Auto fungovalo na výbornou a užil jsem si i dost soubojů na trati. Byl bych rád, pokud by se podařilo tento formát do budoucna prosadit a vůbec by mi nevadilo, kdyby to mělo být již od příštích závodů v Mostě,\” řekl po rakouském závodě spokojený Milan Valášek.
Tyto výsledky v tabulce průběžného hodnocení znamenají posun Milana Valáška na celkové druhé místo, s tím, že na dosavadního leadera Miroslava Konopku ztrácí brněnský jezdec pouhých šest bodů.
Červenec je v evropském závodění vyhrazen pro letní přestávku a závody ESET V4 Cupu, budou stejně jako závody šampionátu FIA CEZ pokračovat až o víkendu 8.-10. srpna na Autodromu v Mostě. To však neznamená, že Milan Valášek nechá svou Ginettu zahálet celé čtyři týdny. Již tuto středu vyráží černožlutá karavana na jih na Pannoniaring, kde se ve čtvrtek 10. července uskuteční další kolo Slovenského okruhového poháru a další výzvou bude o dva týdny později (25. 7.) německá série DMV-TCC na Hockenheimringu.
PR
foto: Petr Frýba
COMMENTS